Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är redan nöjd med säsongen, persade med 3:11 i mars :-). Kommer jag under 3:10 är jag sjukt nöjd! Splittider 1:34 + 1:34 kanske?

@Marcus: Jag vet. 🙂

Som en liten rolig bonus skulle det i så fall innebära mitt första DM-guld (jag har några brons och silver från de senaste två åren) och det skulle onekligen pigga upp samlingen. Sen vet ju både jag och alla andra gotlänningar som n

Tomas.

Varför inte testa barfota?

Du lär totalvinna den klassen.

Om jag kommer i mål.

Det är inte omöjligt att det kommer att ske, men definitivt inte i år. Jag må vara tjockskallig men nåt lärde jag mig i alla fall förra året: Skynda långsamt.

Thomas:

Jag har förstått att Rasmus är duktig, visste inte att han skulle springa. Tyvärr tror jag nog att han kommer slå mig, om han nu inte klappar igenom.

Ju mer jag tänker på sub3, känns det långt bort. Det innebär att man skall snitta 4:17/km. Bl

Tror du dessutom du behöver hålla 4:16/km 😉

Själv hoppas jag att 4:05/km kommer kännas väldigt lätt o ledigt, sen hoppas jag att många 30k+ pass gör att jag inte krashar sista 12... Som förra året.

Hur blir det då: Slå förra året: 3:02 (blir lätt 3:00)

hoppas att komma under 5 timmar, att det ska gå fortare än förra året. Men det viktiga är att ta mig runt. att komma i mål känns skönt oavsett tid!

Kalle: låter som min taktik. Står du i B? Jag kommer troligen ha ett orange linne där det står Roma Friidrott på ryggen. Ge dig till känna så kan vi försöka hjälpa varandra med farthållningen.

är det någon som har erfarenhet av farthållarna ?
är det nåt att testa ?

Blir spännande att se hur det går för er. Hoppas ni båda sätter prydliga pers! Själv satsar jag på att prestera i september i Odense. Då jäklar!