Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 06:43Jenny S>> (Y) 😀
Jenny S>> (Y) 😀
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 07:22Strecth först, direkt när jag kommer hem. Har turen att bo granne med skogen och löpstigarna. Sedan fixar jag fram maten och tar fram rena jkläder medan jag fortfarande eftersvettas och efter det går jag in i duschen. När jag dushat klart så hoppar jag i
Strecth först, direkt när jag kommer hem. Har turen att bo granne med skogen och löpstigarna. Sedan fixar jag fram maten och tar fram rena jkläder medan jag fortfarande eftersvettas och efter det går jag in i duschen. När jag dushat klart så hoppar jag i
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 07:43Stretchar först, sen dusch och sista äta. Reggar under stretch eller mat och kollar hur andras pass varit :-).
Om jag blivit kall eller om det regnar så tar jag gärna en kopp/mugg buljong när jag kommit in, det är skönt att bli varm inifrån och så inbill
Stretchar först, sen dusch och sista äta. Reggar under stretch eller mat och kollar hur andras pass varit :-).
Om jag blivit kall eller om det regnar så tar jag gärna en kopp/mugg buljong när jag kommit in, det är skönt att bli varm inifrån och så inbill
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 07:44Tar en öl. Tittar på om andra stretchar. Duschar och sköljer upp träningskläderna samtidigt.
Tar en öl. Tittar på om andra stretchar. Duschar och sköljer upp träningskläderna samtidigt.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 07:49Beror på.
Oftast vill jag inte duscha innan jag svettats klart. Är jag kall och nedkyld blir det dusch direkt.
Efter ett långpass där energin i kroppen är slut så blir det ofta att jag petar i mig någonting så snart jag kan efter att jag kommit i mål/h
Beror på.
Oftast vill jag inte duscha innan jag svettats klart. Är jag kall och nedkyld blir det dusch direkt.
Efter ett långpass där energin i kroppen är slut så blir det ofta att jag petar i mig någonting så snart jag kan efter att jag kommit i mål/h
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 07:54Inte mycket för stretch om det inte är något särskilt som stramar. Väntar ofta med att duscha lite om jag kan eftersom jag eftersvettas länge. Hur snart jag äter efter beror en del på intensitet. Kort intensivt pass väntar jag gärna en stund. Efter längre
Inte mycket för stretch om det inte är något särskilt som stramar. Väntar ofta med att duscha lite om jag kan eftersom jag eftersvettas länge. Hur snart jag äter efter beror en del på intensitet. Kort intensivt pass väntar jag gärna en stund. Efter längre
Quote from Catharina Brattlin on 7 September 2011, 08:04Jag dricker ett glas O´Boy, duschar, äter och sen blir det FunBeat. :-).
Stretchar gör jag aldrig. Oavsett längd eller intensitet på passet.
Jag dricker ett glas O´Boy, duschar, äter och sen blir det FunBeat. :-).
Stretchar gör jag aldrig. Oavsett längd eller intensitet på passet.
Quote from Tini Kjellin on 7 September 2011, 08:06Stretchar vader i trapphus och utanför dörren därefter eftersvettningar framför datorn och funbeat. Sedan blir det vanligtvis dusch följt av mat men ibland blir det mat följt av bad.
Stretchar vader i trapphus och utanför dörren därefter eftersvettningar framför datorn och funbeat. Sedan blir det vanligtvis dusch följt av mat men ibland blir det mat följt av bad.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 08:21(t+) till Mikael F.
Undrar om någon stretchade i Skövde förra söndagen?
(t+) till Mikael F.
Undrar om någon stretchade i Skövde förra söndagen?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 08:25Det beror på. Om det är löpning hem från jobbet blir det matlagning först men det är inte så mycket för min egen del utan mer för eventuell trött och kinkig fyraåring. Eventuellt hinns det duschas innan maten ska ätas.
Efter längre turer blir jag lätt ne
Det beror på. Om det är löpning hem från jobbet blir det matlagning först men det är inte så mycket för min egen del utan mer för eventuell trött och kinkig fyraåring. Eventuellt hinns det duschas innan maten ska ätas.
Efter längre turer blir jag lätt ne