Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 15:39@Lingling (t+) 😀
@Lingling (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 16:08Intressant att det på över 50 inlägg bara är TVÅ personer som lyckats svara rätt på frågan (Mikael F och Lisa B)..
Intressant att det på över 50 inlägg bara är TVÅ personer som lyckats svara rätt på frågan (Mikael F och Lisa B)..
Quote from Jonny Persson on 7 September 2011, 16:14Illbatting: Om du vill kan jag dricka öl när du stretchar.
Illbatting: Om du vill kan jag dricka öl när du stretchar.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 16:20Nä det är nog ingen bra idé, Mackan.
Då får du ju aldrig dricka öl..
Nä det är nog ingen bra idé, Mackan.
Då får du ju aldrig dricka öl..
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 16:32Ehum, alla som svarat på frågan har svarat rätt, förutsatt att de inte ljugit om vad de gör först.
Ehum, alla som svarat på frågan har svarat rätt, förutsatt att de inte ljugit om vad de gör först.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 16:47Johan: Jag tror iK syftar på öl. 😉
Johan: Jag tror iK syftar på öl. 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 16:52Rätt IB (höhö..)
Johan, på denna frågan är att göra fel likställt med att svara fel.
EDIT: Fast nu för tiden heter det väl KSI?
Rätt IB (höhö..)
Johan, på denna frågan är att göra fel likställt med att svara fel.
EDIT: Fast nu för tiden heter det väl KSI?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 17:08Idag blir det. Kaffe, dusch, äggmacka och därefter puben. Just det tänkte byta om också. Ingen stretch. Ingen stress.
Har hört från flera ultralöpare att de inte stretchar. Till exempel Rune Larsson som sprang hem från Portugal. Har längden betydelse?
Idag blir det. Kaffe, dusch, äggmacka och därefter puben. Just det tänkte byta om också. Ingen stretch. Ingen stress.
Har hört från flera ultralöpare att de inte stretchar. Till exempel Rune Larsson som sprang hem från Portugal. Har längden betydelse?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 17:34Duscha? Det kan jag blir bättre på.
Beror lite på hurdant väder och vilken tid på året det är samt vilken intensitet jag kört på passet. Efter ett hårt pass i värmen:
Mat ----> Jogga ned ---> Stretcha ....> Spola kallvatten på benen ---> Skölja/tvätta
Duscha? Det kan jag blir bättre på.
Beror lite på hurdant väder och vilken tid på året det är samt vilken intensitet jag kört på passet. Efter ett hårt pass i värmen:
Mat ----> Jogga ned ---> Stretcha ....> Spola kallvatten på benen ---> Skölja/tvätta
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:29Slappa, slappa, slappa och när jag börjar känna mig redo duschar jag. Är jag hungrig äter jag någonting, är jag inte hungrig låter jag bli. Min stretchning består av att jag sträcker på mig när jag vaknar på morgonen. Det är härligt.
Slappa, slappa, slappa och när jag börjar känna mig redo duschar jag. Är jag hungrig äter jag någonting, är jag inte hungrig låter jag bli. Min stretchning består av att jag sträcker på mig när jag vaknar på morgonen. Det är härligt.