Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:01Efter alla goda råd om att stretching är onödigt, har jag varit slarvig med det, t ex när jag har bråttom in efter morgonträningen att få iväg barnen till skolan och sånt, stretcha är ju onödigt ... förut stretchade jag massor ... nu har jag ont i knät, o
Efter alla goda råd om att stretching är onödigt, har jag varit slarvig med det, t ex när jag har bråttom in efter morgonträningen att få iväg barnen till skolan och sånt, stretcha är ju onödigt ... förut stretchade jag massor ... nu har jag ont i knät, o
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:11Jag har besökt två sjukgymnaster för tre skador. Ingen av dem har tagit ordet stretch i sin mun. Vilket förvånar mig lite.
Jag har besökt två sjukgymnaster för tre skador. Ingen av dem har tagit ordet stretch i sin mun. Vilket förvånar mig lite.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:19Jag har en känsla av att det är lite som med färgskalor.
Den som har en "Vinter-färgskala" har en benägenhet att vilja klä alla i kalla klara färger. (Andra försöker t ex sälja in orange till mig, en färg jag mådde fysiskt illa av som barn, och fortfaran
Jag har en känsla av att det är lite som med färgskalor.
Den som har en "Vinter-färgskala" har en benägenhet att vilja klä alla i kalla klara färger. (Andra försöker t ex sälja in orange till mig, en färg jag mådde fysiskt illa av som barn, och fortfaran
Quote from Jonny Persson on 7 September 2011, 14:22Lingling: Så sant som det är sagt. Min sanning är inte din sanning och vice versa.
Lingling: Så sant som det är sagt. Min sanning är inte din sanning och vice versa.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:25Klokt inlägg, Lingling. (t+)
Klokt inlägg, Lingling. (t+)
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:41Håller helt och fullt med Lingling.
Lite historik från min horisont.
1983, kanske 84 kom en liten "boom" vad gäller stretch. Först så gick det upp, men snart ner. En del fortsatte andra slutade.
Då verkade det som att konditionsidrottare hade mindre nyt
Håller helt och fullt med Lingling.
Lite historik från min horisont.
1983, kanske 84 kom en liten "boom" vad gäller stretch. Först så gick det upp, men snart ner. En del fortsatte andra slutade.
Då verkade det som att konditionsidrottare hade mindre nyt
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:42Nu skulle man haft en gilla-knapp. Då hade jag använt den på Lingling 🙂
Nu skulle man haft en gilla-knapp. Då hade jag använt den på Lingling 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:58Jag hade nog tryckt på gillaknappen många gånger! Heja Lingling!
Jag hade nog tryckt på gillaknappen många gånger! Heja Lingling!
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 15:00Gilla Lingling!
Gilla Lingling!
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 15:32Efter ett löppass duschar jag bara. Äter gör jag frukost, lunch och middag - för det är då jag brukar bli hungrig. "Stretchar" gör jag i princip aldrig, utan kör istället 15 minuters rörlighet (mer tai-chi än yoga sas) varje morgon enligt kapten Ugglas be
Efter ett löppass duschar jag bara. Äter gör jag frukost, lunch och middag - för det är då jag brukar bli hungrig. "Stretchar" gör jag i princip aldrig, utan kör istället 15 minuters rörlighet (mer tai-chi än yoga sas) varje morgon enligt kapten Ugglas be