Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 20:31Har bara testat Sport en gång men det avskräckte pga flera faktorer. Mycket upp till arrangören, som i ett mail förklarat att de insett missarna.
Tyckte ändå det var kul men det finns för få tillfällen lokalt. Jag skulle uppskatta Sportklass i samband med
Har bara testat Sport en gång men det avskräckte pga flera faktorer. Mycket upp till arrangören, som i ett mail förklarat att de insett missarna.
Tyckte ändå det var kul men det finns för få tillfällen lokalt. Jag skulle uppskatta Sportklass i samband med
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 20:39Ja, det är ju klart att om alla tänker att de hellre kör ett motionslopp än sportklass så blir det inte mycket till startfält och då blir det färre sportklasslopp.
Det är faktiskt upp till var o en att påvisa behovet av en sportklass. Det gör man genom a
Ja, det är ju klart att om alla tänker att de hellre kör ett motionslopp än sportklass så blir det inte mycket till startfält och då blir det färre sportklasslopp.
Det är faktiskt upp till var o en att påvisa behovet av en sportklass. Det gör man genom a
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 20:58Våra motorbanor vore väl bra att köra nybörjartävlingar på, då det är så svårt att få till avlysta vägar i detta land. Då får man chansen att testa i olika klasser, skulle funka lokalt med seriesystem och sedan distrikts och regionala finaler följt av SM?
Våra motorbanor vore väl bra att köra nybörjartävlingar på, då det är så svårt att få till avlysta vägar i detta land. Då får man chansen att testa i olika klasser, skulle funka lokalt med seriesystem och sedan distrikts och regionala finaler följt av SM?
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 21:01Det har vi har haft varje tisdag på Ring Knutstorp.
Det har vi har haft varje tisdag på Ring Knutstorp.
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 21:13Jo, jag vet. Tycker idén är god. Den här killen http://thecyclingsilk.blogspot.com/
kör också en serie.
Jag har varit med i en kul träningstävling i sommar men det sker på vägarna och det är svårt att träna klungspurter och samtidigt hålla sig inom lagens
Jo, jag vet. Tycker idén är god. Den här killen http://thecyclingsilk.blogspot.com/
kör också en serie.
Jag har varit med i en kul träningstävling i sommar men det sker på vägarna och det är svårt att träna klungspurter och samtidigt hålla sig inom lagens
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 21:23"Ja, det är ju klart att om alla tänker att de hellre kör ett motionslopp än sportklass så blir det inte mycket till startfält och då blir det färre sportklasslopp.
Det är faktiskt upp till var o en att påvisa behovet av en sportklass. Det gör man genom
"Ja, det är ju klart att om alla tänker att de hellre kör ett motionslopp än sportklass så blir det inte mycket till startfält och då blir det färre sportklasslopp.
Det är faktiskt upp till var o en att påvisa behovet av en sportklass. Det gör man genom
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 21:24Vill tillägga att man som arrangör självklart ska lyssna till kund och utveckla lopp i samförstånd med denne. Detta var lite otydligt i mitt svar ovan.
Vill tillägga att man som arrangör självklart ska lyssna till kund och utveckla lopp i samförstånd med denne. Detta var lite otydligt i mitt svar ovan.
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 21:29Men nu är det ett antal röster i denna tråden som anser att klubb o licenstvång är av ondo.
Några är mer lösmynta med vad de tror att någon i SCF:s styrelse kan tänkas tycka av olika skäl som ingen egentligen vet något om.
Det finns en demokratisk process
Men nu är det ett antal röster i denna tråden som anser att klubb o licenstvång är av ondo.
Några är mer lösmynta med vad de tror att någon i SCF:s styrelse kan tänkas tycka av olika skäl som ingen egentligen vet något om.
Det finns en demokratisk process
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 21:34Jag förstår inte riktigt ditt senaste inlägg och det känns som du glider ifrån det senaste spåret i tråden - men okej då.
Jag förstår inte riktigt ditt senaste inlägg och det känns som du glider ifrån det senaste spåret i tråden - men okej då.
Quote from ellen olsson on 5 February 2011, 21:35Vill man ha en sportklass så går det finfint att ordna. Det tillkommer förstås en del krux med att t.ex. ansöka om tävlingstillstånd men det kan inget förbund ändra på. Om man vill få med det i tävlingsprogrammet så måste man förstås vara ute i ännu goda
Vill man ha en sportklass så går det finfint att ordna. Det tillkommer förstås en del krux med att t.ex. ansöka om tävlingstillstånd men det kan inget förbund ändra på. Om man vill få med det i tävlingsprogrammet så måste man förstås vara ute i ännu goda