Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 16:59Nej, det är helt irrelevant. Faktiskt.
Nej, det är helt irrelevant. Faktiskt.
Quote from Lena O on 29 January 2011, 17:02... och om du inte vill tävla är scf inget för dig. Det är min övertygelse att många klubbmedlemmar kommer att överge klubbarna för gym i snar framtid. Klubbar kommer att kollapsa eller har en väldig ansträngt ekonomi och ansträngd antal deltagare. Inte a
... och om du inte vill tävla är scf inget för dig. Det är min övertygelse att många klubbmedlemmar kommer att överge klubbarna för gym i snar framtid. Klubbar kommer att kollapsa eller har en väldig ansträngt ekonomi och ansträngd antal deltagare. Inte a
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 17:13Vilka klubbar har du fått det svaret av?
Vilka klubbar har du fått det svaret av?
Quote from Lena O on 29 January 2011, 19:19Det är inte bara jag David, har många vänner som har hört sig för hos klubbar som har fått svar "Nej, vi har inget för dig, vi satsa på tävling".
Hur många medlemmar finns det i Sveriges alla cykelklubbar idag?
Någon som vet?
Det är inte bara jag David, har många vänner som har hört sig för hos klubbar som har fått svar "Nej, vi har inget för dig, vi satsa på tävling".
Hur många medlemmar finns det i Sveriges alla cykelklubbar idag?
Någon som vet?
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 19:25Det senaste från SCF!
...För ut detta ut i Cykel SWE!!!
Nu har vi haft styrelsemöte i SCF både i söndags live i stockholm och igår kväll via telefon möte där pölder körde trainer samtidigt..blev ett bra pass!Läget inom SCF…
Vi har en hårt ansatt ekonom
Det senaste från SCF!
...För ut detta ut i Cykel SWE!!!
Nu har vi haft styrelsemöte i SCF både i söndags live i stockholm och igår kväll via telefon möte där pölder körde trainer samtidigt..blev ett bra pass!
Läget inom SCF…
Vi har en hårt ansatt ekonom
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 19:41Ingen aning men jag skulle tro någonstans mellan 15000-25000.
250-300 klubbar.
Ingen aning men jag skulle tro någonstans mellan 15000-25000.
250-300 klubbar.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 19:45Vore kul att veta vad SCF tänker göra med mina pengar innan jag betalar. Tyvärr hittar jag inte SCF:s budget, nån som kan slänga upp en länk?
Vore kul att veta vad SCF tänker göra med mina pengar innan jag betalar. Tyvärr hittar jag inte SCF:s budget, nån som kan slänga upp en länk?
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 20:02Hur mycket har du betalat in?
Hur mycket har du betalat in?
Quote from Lena O on 29 January 2011, 20:16David: Mellan 15 - 25000 tror du. Trotts det erkänna SCFs ordförande endast de 3,000 licenserade som cyklister. En siffra som dala år efter år.
Varför ska jag som motionär ansluta mig och betala in pengar till en förbund när jag inte ens räknas som cyklis
David: Mellan 15 - 25000 tror du. Trotts det erkänna SCFs ordförande endast de 3,000 licenserade som cyklister. En siffra som dala år efter år.
Varför ska jag som motionär ansluta mig och betala in pengar till en förbund när jag inte ens räknas som cyklis
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 20:23>Hur många medlemmar finns det i Sveriges alla cykelklubbar idag?
Jag svarade på hur många medlemmar som det finns.
>Hur många medlemmar finns det i Sveriges alla cykelklubbar idag?
Jag svarade på hur många medlemmar som det finns.