Quote from Rasmus Olsson on 26 September 2011, 12:39Fredrik, det är ju bara läsa dagspressen så ser du.
Fredrik, det är ju bara läsa dagspressen så ser du.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 12:46Bruse,
Nä, jag kan någon enstaka gång se att någon kommenterar vår klädsel. Den provocerade brukar kännetecknas av att den med ilska och emfas ger sig på det den provoceras av. Vilka exempel kan jag få ta del av där just våra lycrakläder ilsket attackeras
Bruse,
Nä, jag kan någon enstaka gång se att någon kommenterar vår klädsel. Den provocerade brukar kännetecknas av att den med ilska och emfas ger sig på det den provoceras av. Vilka exempel kan jag få ta del av där just våra lycrakläder ilsket attackeras
Quote from Jonny Persson on 26 September 2011, 12:47Varför skulle dom vara provocerade? Kan det inte vara så att det ser lite lustigt ut. Jag tycker det ser rätt lustigt ut med pendlare som beter sig som om det vore TdF och ska rejsa till nästa rödljus. Provocerad blir jag däremot när de är på väg att köra
Varför skulle dom vara provocerade? Kan det inte vara så att det ser lite lustigt ut. Jag tycker det ser rätt lustigt ut med pendlare som beter sig som om det vore TdF och ska rejsa till nästa rödljus. Provocerad blir jag däremot när de är på väg att köra
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 12:52Jag kan väl tycka att det är halvkomiskt, men lite rörande, när medelålders människor cyklar omkring i värsta teamstassen, och då pratar jag inte om hofvare eller något sådant, utan de som har på sig proffsstallens grejer, fulla av reklamsponsorer och all
Jag kan väl tycka att det är halvkomiskt, men lite rörande, när medelålders människor cyklar omkring i värsta teamstassen, och då pratar jag inte om hofvare eller något sådant, utan de som har på sig proffsstallens grejer, fulla av reklamsponsorer och all
Quote from Jonny Persson on 26 September 2011, 12:52Fredrik: Det senare är helkomiskt. Men vackert.
Fredrik: Det senare är helkomiskt. Men vackert.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 12:57😀
😀
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 12:58Nu kom det - TdF igen. Som om det är den enda tävlingen som man kan referera till. Som om det ens vore relevant för merparten cykelpendlare. Jag är ju inte medelålders man så jag är ju inte föremål för ledarens (o)lustiga betraktelse (som jag undrar om de
Nu kom det - TdF igen. Som om det är den enda tävlingen som man kan referera till. Som om det ens vore relevant för merparten cykelpendlare. Jag är ju inte medelålders man så jag är ju inte föremål för ledarens (o)lustiga betraktelse (som jag undrar om de
Quote from Jonny Persson on 26 September 2011, 13:03Om du läser noga Charlotta ser du att jag refererar till själva tävlingsmomentet till nästa rödljus. Det är jättebra att folk tar i lite när de rör på sig men kanske inte maximal fart inne i stan där det inte alltid passar.
Om du läser noga Charlotta ser du att jag refererar till själva tävlingsmomentet till nästa rödljus. Det är jättebra att folk tar i lite när de rör på sig men kanske inte maximal fart inne i stan där det inte alltid passar.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 13:12"jag undrar om den mer syftar till att tycka illa om"
Eller kanske inte alls syftar till att tycka illa om.
Always assume good intentions.Jag har väldigt svårt att se att journalisten försöker piska upp någon ond stämning. Att han manar andra till att
"jag undrar om den mer syftar till att tycka illa om"
Eller kanske inte alls syftar till att tycka illa om.
Always assume good intentions.
Jag har väldigt svårt att se att journalisten försöker piska upp någon ond stämning. Att han manar andra till att
Quote from Rasmus Olsson on 26 September 2011, 13:14Marcus, på de flesta större infartsvägar i Stockholm, där det rör sig mest cyklister, är det max 50 km/h som gäller. Där kör bilarna mellan 35-40 km/h. Andra mindre gator är det 30 som max, där går trafiken i ca 20-30 km/h.
Tycker du det är ett problem a
Marcus, på de flesta större infartsvägar i Stockholm, där det rör sig mest cyklister, är det max 50 km/h som gäller. Där kör bilarna mellan 35-40 km/h. Andra mindre gator är det 30 som max, där går trafiken i ca 20-30 km/h.
Tycker du det är ett problem a