Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 14:19Varför skulle lederna ta stryk av att springa snabbt i 5km? 400 eller 800m intervaller kommer ju vara ännu snabbare och vara ännu slitigare i sådant fall.
Risken är väl överträning om man gör för många maxpass i veckan. Men det verkar ju inte vara fallet
Varför skulle lederna ta stryk av att springa snabbt i 5km? 400 eller 800m intervaller kommer ju vara ännu snabbare och vara ännu slitigare i sådant fall.
Risken är väl överträning om man gör för många maxpass i veckan. Men det verkar ju inte vara fallet
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 14:58Slit o slängträning är ganska tydlig, annars hade det inte blivit skadeavbrott.
Slit o slängträning är ganska tydlig, annars hade det inte blivit skadeavbrott.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 23:01Förklara istället vad det är som gör att det blir skadeavbrott då. Lätt att raljera om man inte har torrt på fötterna...
Jag känner då inte igen att lederna skulle ta stryk av att man skulle träna på det sättet. Möjligen att CNS skulle inte orka och att
Förklara istället vad det är som gör att det blir skadeavbrott då. Lätt att raljera om man inte har torrt på fötterna...
Jag känner då inte igen att lederna skulle ta stryk av att man skulle träna på det sättet. Möjligen att CNS skulle inte orka och att
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 23:06Jag förespråkade en träningsplan....
Jag förespråkade en träningsplan....
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 15:56Hur "förespråkar man en träningsplan" genom att bara gnälla på andra?
Hur "förespråkar man en träningsplan" genom att bara gnälla på andra?
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 16:22Vadå, jag har varit öppen för alla förslag men det är väl upp till mig att bestämma vilka jag vill prova? Angående david så har jag inte fått nån som helst konstruktiv kritik därifrån, bara som du säger påtalanden att "jag gör fel". Jag hade väl knappast
Vadå, jag har varit öppen för alla förslag men det är väl upp till mig att bestämma vilka jag vill prova? Angående david så har jag inte fått nån som helst konstruktiv kritik därifrån, bara som du säger påtalanden att "jag gör fel". Jag hade väl knappast
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 16:32Han menade ju bara att du kunde ta till dig de råd du fått lite bättre kanske.. menmen.. självklart är det ditt liv och din träning...
Han menade ju bara att du kunde ta till dig de råd du fått lite bättre kanske.. menmen.. självklart är det ditt liv och din träning...
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 16:32Fortsätt som innan, det verkar vara en bra metod.
Fortsätt som innan, det verkar vara en bra metod.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 16:38Men snälla stofil-david, kan du sluta med dina dryga kommentarer. Ingen tycker du är rolig
Men snälla stofil-david, kan du sluta med dina dryga kommentarer. Ingen tycker du är rolig
Quote from Catharina Brattlin on 17 June 2009, 16:39Thomas, till Davids försvar vill jag bara säga att han har en stor poäng i allt han säger. Han vet vad han talar om, så hade jag varit Du hade jag lyssnat på honom.
Du tränar som om Du tävlade varje gång. Och vilken motionär (eller vad Du vill kalla Dig)
Thomas, till Davids försvar vill jag bara säga att han har en stor poäng i allt han säger. Han vet vad han talar om, så hade jag varit Du hade jag lyssnat på honom.
Du tränar som om Du tävlade varje gång. Och vilken motionär (eller vad Du vill kalla Dig)