Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTa ut sig, hur ofta?
You need to log in to create posts and topics.

Varför skulle lederna ta stryk av att springa snabbt i 5km? 400 eller 800m intervaller kommer ju vara ännu snabbare och vara ännu slitigare i sådant fall.

Risken är väl överträning om man gör för många maxpass i veckan. Men det verkar ju inte vara fallet

Slit o slängträning är ganska tydlig, annars hade det inte blivit skadeavbrott.

Förklara istället vad det är som gör att det blir skadeavbrott då. Lätt att raljera om man inte har torrt på fötterna...

Jag känner då inte igen att lederna skulle ta stryk av att man skulle träna på det sättet. Möjligen att CNS skulle inte orka och att

Jag förespråkade en träningsplan....

Hur "förespråkar man en träningsplan" genom att bara gnälla på andra?

Vadå, jag har varit öppen för alla förslag men det är väl upp till mig att bestämma vilka jag vill prova? Angående david så har jag inte fått nån som helst konstruktiv kritik därifrån, bara som du säger påtalanden att "jag gör fel". Jag hade väl knappast

Han menade ju bara att du kunde ta till dig de råd du fått lite bättre kanske.. menmen.. självklart är det ditt liv och din träning...

Fortsätt som innan, det verkar vara en bra metod.

Men snälla stofil-david, kan du sluta med dina dryga kommentarer. Ingen tycker du är rolig

Thomas, till Davids försvar vill jag bara säga att han har en stor poäng i allt han säger. Han vet vad han talar om, så hade jag varit Du hade jag lyssnat på honom.

Du tränar som om Du tävlade varje gång. Och vilken motionär (eller vad Du vill kalla Dig)