Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 16:39Starta nu om. 0-0. Be friends =)
Starta nu om. 0-0. Be friends =)
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 16:40Här är bra tips David gett i tråden:
1. Skilj på träning och tävling
2. Kör inte ständigt samma träningspass
3. Kör intervall-pass
4. Skaffa dig en träningsplan
5. Utvärdera vad du tycker fungerar med din nuvarande träningAtt han sen lägger in dryga sva
Här är bra tips David gett i tråden:
1. Skilj på träning och tävling
2. Kör inte ständigt samma träningspass
3. Kör intervall-pass
4. Skaffa dig en träningsplan
5. Utvärdera vad du tycker fungerar med din nuvarande träning
Att han sen lägger in dryga sva
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 16:51Det enda jag ville var att ha lite träningsförslag. Har aldrig intalat mig att "min metod" är rätt eller fel och har inte tolkat någon annans metod dålig eller felaktig heller. Vad gäller david så kanske han skulle vara lite tydligare med vad han menar oc
Det enda jag ville var att ha lite träningsförslag. Har aldrig intalat mig att "min metod" är rätt eller fel och har inte tolkat någon annans metod dålig eller felaktig heller. Vad gäller david så kanske han skulle vara lite tydligare med vad han menar oc
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 00:23Stort - Jag hade aldrig bett om ursäkt till en som skriver så illa som David.
Jag har själv tränat som dig ,och har inga men av det idag.Håller man så kommer man snabbt ned i tid. Säkrast är nog att bara gå maxfart om kroppen känns 100 återhämtad ,ungefär
Stort - Jag hade aldrig bett om ursäkt till en som skriver så illa som David.
Jag har själv tränat som dig ,och har inga men av det idag.Håller man så kommer man snabbt ned i tid. Säkrast är nog att bara gå maxfart om kroppen känns 100 återhämtad ,ungefär
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 06:48Tackar, men du behöver inte be om ursäkt utan se bara till att du håller dig skadefri.
Nu var det du som hade problem och startade en tråd om råd&dåd.
Det är du som ska lösa det med förändringar, inte jag.Komedi blir det när någon gör gällande att de tr
Tackar, men du behöver inte be om ursäkt utan se bara till att du håller dig skadefri.
Nu var det du som hade problem och startade en tråd om råd&dåd.
Det är du som ska lösa det med förändringar, inte jag.
Komedi blir det när någon gör gällande att de tr
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 10:57Haha, tack för dagens första skratt, David!
Haha, tack för dagens första skratt, David!
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 15:28Jag läste det på din sida David att du inte använder smilys (LSD-gubbar) så då fattade jag att jag skulle ta på andra glasögon när jag läste dina kommentarer.
Dessutom tycker jag att allt (eller det mesta) du skrivit i denna tråd är vettiga tips och råd.
Jag läste det på din sida David att du inte använder smilys (LSD-gubbar) så då fattade jag att jag skulle ta på andra glasögon när jag läste dina kommentarer.
Dessutom tycker jag att allt (eller det mesta) du skrivit i denna tråd är vettiga tips och råd.
Quote from Elias Engqvist on 18 June 2009, 15:59Man kan istället ha ett testpass - en bestämd sträcka som man kör då och då (i förväg bestämt) då man kan maxa för att se om träningen gett resultat. Det blir också ett delmål att träna mot. Däremellan ska man träna - inte tävla.
Man kan istället ha ett testpass - en bestämd sträcka som man kör då och då (i förväg bestämt) då man kan maxa för att se om träningen gett resultat. Det blir också ett delmål att träna mot. Däremellan ska man träna - inte tävla.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 16:13Så gjorde jag. Körde ett test på 5 km efter att mitt 3 månders träningsprogram var klart. Och då försökte jag maxa i alla fall.
Så gjorde jag. Körde ett test på 5 km efter att mitt 3 månders träningsprogram var klart. Och då försökte jag maxa i alla fall.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 20:21Till Obsklassens ljus.Jag pratar om hur jag tränade under en tid för runt 25 år sedan,och att det inte med all säkerhet behöver vara så jättefel,som man kan tro.Dvs o man tränar för att snabbt komma ner i tid på kort sikt och har en hållbar fysik ,kan det
Till Obsklassens ljus.Jag pratar om hur jag tränade under en tid för runt 25 år sedan,och att det inte med all säkerhet behöver vara så jättefel,som man kan tro.Dvs o man tränar för att snabbt komma ner i tid på kort sikt och har en hållbar fysik ,kan det