Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 08:25Terränglöparskor var tydligen inte helt lätt att få tag på här i stan. Salomon var det som alla butiker hade. Löplabbet hade lite annat, men inte i min storlek, så det var svårt att bilda sig en uppfattning. Fick prova ett par Innov8 x-talon 212:or två st
Terränglöparskor var tydligen inte helt lätt att få tag på här i stan. Salomon var det som alla butiker hade. Löplabbet hade lite annat, men inte i min storlek, så det var svårt att bilda sig en uppfattning. Fick prova ett par Innov8 x-talon 212:or två st
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:01Inov-8 har också släppt X-talon 160, lättare variant av 212:an samt X-talon 190, racingröd lillebror till 212:an
Bara för att krascha ditt inköpsbeslut lite 🙂
Inov-8 har också släppt X-talon 160, lättare variant av 212:an samt X-talon 190, racingröd lillebror till 212:an
Bara för att krascha ditt inköpsbeslut lite 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:14Ännu tunnare än 212:an kan vara bra i vissa fall, men inte alltid...
Där jag springer finns slån och dess taggar tränger in typiskt drygt en halv cm in i skon där de bryts av. Hittills ~10-talet taggar och ingen har stungit foten än. Skulle därför inte v
Ännu tunnare än 212:an kan vara bra i vissa fall, men inte alltid...
Där jag springer finns slån och dess taggar tränger in typiskt drygt en halv cm in i skon där de bryts av. Hittills ~10-talet taggar och ingen har stungit foten än. Skulle därför inte v
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:19Och för att störa bestlutet ytterligare har addnature.com även La Sportiva Crosslite, som är sko jag hört mycket gott om.
Men addnature.com har väl fraktfri retur, så det är väl "bara" att beställa och i värsta fall lämna tillbaka? Jag var och provade bå
Och för att störa bestlutet ytterligare har addnature.com även La Sportiva Crosslite, som är sko jag hört mycket gott om.
Men addnature.com har väl fraktfri retur, så det är väl "bara" att beställa och i värsta fall lämna tillbaka? Jag var och provade bå
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:32Jaja... Beslutet var väl inte taget än. Funderade på om det var rentav korkat att köpa skor som släpper in all lera till foten. Det finns ju GTX varianter som verkar behålla fossingarna torra... (H:) 😉 Och på vintern kanske man är tacksam för att inte ha
Jaja... Beslutet var väl inte taget än. Funderade på om det var rentav korkat att köpa skor som släpper in all lera till foten. Det finns ju GTX varianter som verkar behålla fossingarna torra... (H:) 😉 Och på vintern kanske man är tacksam för att inte ha
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:39500 meter efter man har trampat ner sig slutar det klafsa i mina 212:or eftersom vattnet även läcker ut. Och både strumpor, skor & kläder måste ändå tvättas efter ett geggigt lr blött pass.
Så vad gör Gore Tex som skulle kunna förhöja komforten?
500 meter efter man har trampat ner sig slutar det klafsa i mina 212:or eftersom vattnet även läcker ut. Och både strumpor, skor & kläder måste ändå tvättas efter ett geggigt lr blött pass.
Så vad gör Gore Tex som skulle kunna förhöja komforten?
Quote from ellen olsson on 22 September 2010, 09:39Huvudproblemet med skor med Goretexlaminat eller liknande är att de är bra på att hålla kvar vattnet man fått in i dem, så om man springer någonstans där man sätter hela foten och skon under vatten så får man lätt in en massa vatten det är svårt att bli a
Huvudproblemet med skor med Goretexlaminat eller liknande är att de är bra på att hålla kvar vattnet man fått in i dem, så om man springer någonstans där man sätter hela foten och skon under vatten så får man lätt in en massa vatten det är svårt att bli a
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:44Om man väntar tillräckligt länge kanske denna tråd återgår till att vara en diskussion om terränglöpning...
Om man väntar tillräckligt länge kanske denna tråd återgår till att vara en diskussion om terränglöpning...
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:47X-Talon 160 och 190 finns här
http://www.inov-8.com/Products.asp?PG=PG1&L=26&PT=PT8
X-Talon 160 och 190 finns här
http://www.inov-8.com/Products.asp?PG=PG1&L=26&PT=PT8
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 09:55size: UK1-4 , det är en barnsko... 😀
size: UK1-4 , det är en barnsko... 😀