Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTID?
You need to log in to create posts and topics.

Markus har en utmärkt förmåga att allt som oftast se saker från sitt egna, något snäva, perspektiv. Vi är många som tränar för att vi vill bli bättre, men ändå inte klarar 40/45. I mitt fall kanske jag har åldern emot mig och att jag inte ökar min träning

Hehe... Jag gillar diskussion så ni får gärna säga emot mig! 🙂

Leif, om du "vill bli bättre" men ändå inte är beredd att öka träningsmängden, då kallar jag inte det för en V-I-L-J-A, utan snarare någon allmän önskan/förhoppning typ i stil med "det vore

Normalsvensken 50 blankt. Den snabbare 45 och vi andra 55. (L)

Källa?

Och jag som tyckte nördens första inlägg i den här tråden var så bra att jag nästan grät.

Vad var det i inlägget som du tyckte var bra Lena?

Men Malin då..Varför inte köra det här loppet efter dina egna intentioner...å ha dom resultat som detta ger som en bas att utvecklas efter....Allt annat är ju bara en massa gissningar å reflektioner...kör ditt race å återkom sedan.....Å frågan du ställde

Det faktum att han inte, som när han var ung, sågade alla tider över 40/45 och för att han inte utgick från sin egen kapacitet i sitt resonemang och för att han slutligen ödmjukt äntligen skrev precis det jag brukar tjata om jämt, nämligen att hur långsam

Jag tycker "Att bli bättre" utgår från varje persons enskilda kapacitet. Om man kämpar för att bli snabbare och lyckas kapa tid är det alltid något att glädjas över.
Sedan reagerade jag på att 45-50 minuter är okej för jag tycker jag vrålrusar om jag spri

En löpare springer inte på tid han springer distansen. Det är att löpa som är viktigt, tiden är oviktig.