Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 09:47Jag har nu just problem med benhinnorna och vet int helt vad jag ska ta mej till: Jag har införskaffat skor med inlägg för överpronation, som är custom made för mina fötter, och när jag springer (10 km en eller 2 gånger i veckan) så springer jag med framf
Jag har nu just problem med benhinnorna och vet int helt vad jag ska ta mej till: Jag har införskaffat skor med inlägg för överpronation, som är custom made för mina fötter, och när jag springer (10 km en eller 2 gånger i veckan) så springer jag med framf
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 21:15Ska man vila om man känner av benhinnorna? Är det dåligt att träna om man känner smärta, utöver smärtan s.a.s?
Jag har haft problem sen ett år tillbaka och kommit mer nu när jag tränat mer löpning på senast. Men kommer bli mest skidor i vintern men löpni
Ska man vila om man känner av benhinnorna? Är det dåligt att träna om man känner smärta, utöver smärtan s.a.s?
Jag har haft problem sen ett år tillbaka och kommit mer nu när jag tränat mer löpning på senast. Men kommer bli mest skidor i vintern men löpni
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 21:15Ska man vila om man känner av benhinnorna? Är det dåligt att träna om man känner smärta, utöver smärtan s.a.s?
Ska man vila om man känner av benhinnorna? Är det dåligt att träna om man känner smärta, utöver smärtan s.a.s?