Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 01:14Jag flyter bra i vanliga fall men nu som gravid är det ju löjligt! Jag har inte gått upp mycket alls i vikt, men den lilla kamelpuckeln på magen är som en flytboj... Flyter som en kork!
Annars är jag lite tveksam till flytförmågans inverkan på simning. E
Jag flyter bra i vanliga fall men nu som gravid är det ju löjligt! Jag har inte gått upp mycket alls i vikt, men den lilla kamelpuckeln på magen är som en flytboj... Flyter som en kork!
Annars är jag lite tveksam till flytförmågans inverkan på simning. E
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 08:44ice man>
Den här tråden handlade inte om kroppsfettets fördel eller nackdel vid simning, och även om den gjorde det så varkar du inte riktigt greppat hur kroppsfettet påverkar vid simning.
Tråden handlade om man kan blir snabbare om man går ner i vikt,
ice man>
Den här tråden handlade inte om kroppsfettets fördel eller nackdel vid simning, och även om den gjorde det så varkar du inte riktigt greppat hur kroppsfettet påverkar vid simning.
Tråden handlade om man kan blir snabbare om man går ner i vikt,
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 12:27Jag har aldrig hävdat att "ju högre fettprocent desto bättre" gäller som en standardregel. Det jag hävdat är att personer under normal fettprocent skulle vinna på att lägga på sig mer fett. Det är en väsentlig skillnad. Självklart är det så att överviktig
Jag har aldrig hävdat att "ju högre fettprocent desto bättre" gäller som en standardregel. Det jag hävdat är att personer under normal fettprocent skulle vinna på att lägga på sig mer fett. Det är en väsentlig skillnad. Självklart är det så att överviktig
Quote from Elias Engqvist on 15 March 2012, 14:16"von oben" heter det 🙂
"von oben" heter det 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 16:36Simmare accepterar och respekterar att somliga fryser och har svårt med flytet. Men att få accept och respekt för sin attityd är något man måste förtjäna.
Simmare accepterar och respekterar att somliga fryser och har svårt med flytet. Men att få accept och respekt för sin attityd är något man måste förtjäna.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 12:36Anders R (t+)
Anders R (t+)
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 17:18På vilket sätt skulle jag inte förtjäna respekt? De flesta hade nog gett upp för länge sedan om det gått så fruktansvärt dåligt att lära sig simma som det gör för mig.
På vilket sätt skulle jag inte förtjäna respekt? De flesta hade nog gett upp för länge sedan om det gått så fruktansvärt dåligt att lära sig simma som det gör för mig.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 07:30Självklart ska du respekteras och som du säger. Det är verkligen jättebra att du inte har gett upp trots att det inte gått så snabbt framåt som du kan önska.
Men, jag tror nog mest att folk här inne är trötta på att höra dina fett-procent och att inte ku
Självklart ska du respekteras och som du säger. Det är verkligen jättebra att du inte har gett upp trots att det inte gått så snabbt framåt som du kan önska.
Men, jag tror nog mest att folk här inne är trötta på att höra dina fett-procent och att inte ku
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 08:10Marcus jag har flera gånger bad honom att lägg ut en video så vi kunna hjälpa honom. Men eftersom han logga ingen träning och aldrig svara något teknik fråga utan gå vidare till nästa tråd tror inte jag han träna något.
Marcus jag har flera gånger bad honom att lägg ut en video så vi kunna hjälpa honom. Men eftersom han logga ingen träning och aldrig svara något teknik fråga utan gå vidare till nästa tråd tror inte jag han träna något.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 12:16Vad menar du? Svarar inte på teknikfrågor?
Vad menar du? Svarar inte på teknikfrågor?