Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 12:09Eftersom tråden handlar om hur kroppsvikten och fettprocenten påverkar simningen så tycker jag att vi måste kunna ha en öppen diskussion om detta utan att vissa blir påhoppade och nätmobbade för sina åsikter. Det är inte demokratiskt.
Eftersom tråden handlar om hur kroppsvikten och fettprocenten påverkar simningen så tycker jag att vi måste kunna ha en öppen diskussion om detta utan att vissa blir påhoppade och nätmobbade för sina åsikter. Det är inte demokratiskt.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 13:33alltså, det här med flyta och simma. Jag flyter uselt men har ett hyffsat vattenläge...
Är det inte lite så att vattenläget sitter i bål och core-styrkan? För jag kan känna att ju bättre corestyrka jag fått (den inre "korsetten"...) ju bättre vattenläge h
alltså, det här med flyta och simma. Jag flyter uselt men har ett hyffsat vattenläge...
Är det inte lite så att vattenläget sitter i bål och core-styrkan? För jag kan känna att ju bättre corestyrka jag fått (den inre "korsetten"...) ju bättre vattenläge h
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 20:23>Är det inte lite så att vattenläget sitter i bål och core-styrkan?
Helt korrekt, det har tidigare postats en video som
förklarar hur det hänger ihop.Varsågod : http://www.youtube.com/watch?v=oW5nE5FBPsQ
PS. Låt er inte skrämmas av hans utstyrsel, ly
>Är det inte lite så att vattenläget sitter i bål och core-styrkan?
Helt korrekt, det har tidigare postats en video som
förklarar hur det hänger ihop.
Varsågod : http://www.youtube.com/watch?v=oW5nE5FBPsQ
PS. Låt er inte skrämmas av hans utstyrsel, ly
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 20:32Jag tycker inte att Ice Man är otrevlig. Jag är med i en del andra grupper här på Funbeat där folk kommer undan med att vara riktigt otrevliga och allmänt dryga på ett helt annat sätt än Ice Man är. Så länge man inte är elak mot folk och respekterar varan
Jag tycker inte att Ice Man är otrevlig. Jag är med i en del andra grupper här på Funbeat där folk kommer undan med att vara riktigt otrevliga och allmänt dryga på ett helt annat sätt än Ice Man är. Så länge man inte är elak mot folk och respekterar varan
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 21:01Jag tycker det är trist när någon bara söker sina fel och försöker finna argument för att vederbörande har fel förutsättningar för att lyckas, i stället för att acceptera läget och med ett jävlaranamma hitta lösningar för att kompensera. Jag tycker det är
Jag tycker det är trist när någon bara söker sina fel och försöker finna argument för att vederbörande har fel förutsättningar för att lyckas, i stället för att acceptera läget och med ett jävlaranamma hitta lösningar för att kompensera. Jag tycker det är
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 09:02Om man försöker att bortse från coachens alla fåniga huvudbonader så finns det jättebra tips i denna film:
http://www.youtube.com/watch?v=oW5nE5FBPsQ
Något för dig Ice Man! Jättebra övningar för att hitta balansen i vattnet.
Om man försöker att bortse från coachens alla fåniga huvudbonader så finns det jättebra tips i denna film:
Något för dig Ice Man! Jättebra övningar för att hitta balansen i vattnet.
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 13:28Pssssst... samma länk som tre trådar ovanför... det var här jag stal den ;-))
Pssssst... samma länk som tre trådar ovanför... det var här jag stal den ;-))
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 16:19Hoppsan!
Hoppsan!
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 17:51Det finns flera bra filmer med samma kille. Gissar att han spelat in dem för sin ungdomsgrupp för i några kommentarsfält stod det saker som "thanks coach".
Det finns flera bra filmer med samma kille. Gissar att han spelat in dem för sin ungdomsgrupp för i några kommentarsfält stod det saker som "thanks coach".
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:34🙂
🙂