Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 16:53Ja, du tar i när det går uppför. Du borde lägga lite tid på att få upp farten på platten till att börja med. Du tar dig knappt över 40 km/h i dina "bästa" stunder.
Ja, du tar i när det går uppför. Du borde lägga lite tid på att få upp farten på platten till att börja med. Du tar dig knappt över 40 km/h i dina "bästa" stunder.
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 23:17Rickard, ser bara mina egna pass när jag provar din länk?
Rickard, ser bara mina egna pass när jag provar din länk?
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 10:02Å jag ser inte ens det.
Vänligen
P.
Å jag ser inte ens det.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 16:05Mysko. Jag kommer till min "egen" dashboard, men det kanske har med inloggning etc. att göra.
Annars kan du gå till garmin connect och söka efter "rickard.nasman" så ska du se mina pass.
Vad gäller träningsupplägg så tror jag nog inte på någon mirakelku
Mysko. Jag kommer till min "egen" dashboard, men det kanske har med inloggning etc. att göra.
Annars kan du gå till garmin connect och söka efter "rickard.nasman" så ska du se mina pass.
Vad gäller träningsupplägg så tror jag nog inte på någon mirakelku
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 19:42Rickard.
Bars, gel mm. Det öppnar man innan man cyklar iväg. Det är därför det ser så lätt och smidigt ut för vissa. Vipps så är det öppnat, skalat och tuggat, om det behöver tuggas 😉
Vänligen
P.
Rickard.
Bars, gel mm. Det öppnar man innan man cyklar iväg. Det är därför det ser så lätt och smidigt ut för vissa. Vipps så är det öppnat, skalat och tuggat, om det behöver tuggas 😉
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:35Bars brukar jag öppna innan. Dock inte gelen.... kan bli kladdigt i bakfickan. 🙁
Bars brukar jag öppna innan. Dock inte gelen.... kan bli kladdigt i bakfickan. 🙁
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 11:41Har man stora gel med skruvkork, så är det smart att bryta förseglingen innan, om man inte har starka tänder!
Har hört många svordomar om dom förpackningarna!
Och nej,man släpper inte båda händerna i en klunga...
Har man stora gel med skruvkork, så är det smart att bryta förseglingen innan, om man inte har starka tänder!
Har hört många svordomar om dom förpackningarna!
Och nej,man släpper inte båda händerna i en klunga...
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 19:45Patrik Rosén: Du frågar hvordan du kan øke din snittfart.
På to måter:
1: og den viktigste, du må øke din arobe kapasitet ved å trene i/på terskel sone (AT).
Dit syreopptak må økes så du klarer økt belastning over tid.
AT er den % av maks du kan holde
Patrik Rosén: Du frågar hvordan du kan øke din snittfart.
På to måter:
1: og den viktigste, du må øke din arobe kapasitet ved å trene i/på terskel sone (AT).
Dit syreopptak må økes så du klarer økt belastning over tid.
AT er den % av maks du kan holde
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 19:49Jeg uteglemte, at den mest efektive metode, er å trene med nogen som er sterkere en en selv , altid
Jeg uteglemte, at den mest efektive metode, er å trene med nogen som er sterkere en en selv , altid
Quote from Mattias Johansson on 21 August 2011, 21:57Jag har lite svårt att förstå N.P.N.G.
Är rådet att köra maximalt under 10-15 minuter fyra gånger under träningspasset?
Är det någon specifik uttalad vilotid mellan? Eller är det allt från några minuter till en evighet?
Jag har lite svårt att förstå N.P.N.G.
Är rådet att köra maximalt under 10-15 minuter fyra gånger under träningspasset?
Är det någon specifik uttalad vilotid mellan? Eller är det allt från några minuter till en evighet?