Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 13:59Ironisk???? Nu har jag beställt 100 kg teknisk NaClO och så kommer du å säger att du är ironisk!!!!!
Ironisk???? Nu har jag beställt 100 kg teknisk NaClO och så kommer du å säger att du är ironisk!!!!!
Quote from Magnus Gelang on 6 September 2009, 14:11Men om man vill blötlägga kläderna i ättika för att få bort svettlukt som inte går bort i tvätten,,,,,,hur mycket ättika ska man då ha? Och ska det vara ättikssprit eller ättikslösning? Och hur länge ska kläderna ligga i blöt?
Men om man vill blötlägga kläderna i ättika för att få bort svettlukt som inte går bort i tvätten,,,,,,hur mycket ättika ska man då ha? Och ska det vara ättikssprit eller ättikslösning? Och hur länge ska kläderna ligga i blöt?
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 14:17Jag kör det mesta i tvätten efter 1 träningsgång. Speciellt plagg som jag använt på gymmet. Anledningen till detta är att jag ofta kör pass (Bodypump, MRL och liknande) där man ligger o kör övningar på gymmets äckliga mattor, dessa mattor stinker ibland v
Jag kör det mesta i tvätten efter 1 träningsgång. Speciellt plagg som jag använt på gymmet. Anledningen till detta är att jag ofta kör pass (Bodypump, MRL och liknande) där man ligger o kör övningar på gymmets äckliga mattor, dessa mattor stinker ibland v
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 14:19Har skottar en fördel här?
När rundan är klar lyfter man lite på kilten och sätter sig en stund i sågspånet, det sågspån som eventuellt fastnar tar man sen bort med dammsugaren när man kommer hem.
Nån tvätt behövs inte.
Har skottar en fördel här?
När rundan är klar lyfter man lite på kilten och sätter sig en stund i sågspånet, det sågspån som eventuellt fastnar tar man sen bort med dammsugaren när man kommer hem.
Nån tvätt behövs inte.
Quote from Bjarne Lewin on 6 September 2009, 14:30Min erfarenhet är att svettdoften beror mycket på hur blöt man blir och hur länge träningskläderna förblir blöta, på kroppen eller i en väska.
Med träningspass under två timmar så kan jag ha kläderna många gånger innan de börjar stinka. De åker dock i tv
Min erfarenhet är att svettdoften beror mycket på hur blöt man blir och hur länge träningskläderna förblir blöta, på kroppen eller i en väska.
Med träningspass under två timmar så kan jag ha kläderna många gånger innan de börjar stinka. De åker dock i tv
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 14:30"Högre grundrenlighet" låter inte ett dugg troligt mtp att jag duschar (med kroppsskrubb, tvål och schampoo) varje dag, men fortfarande tycker att svettiga träningskläder luktar unket och i vissa fall illa. Jag kanske har extremt luktsinne, men jag tycker
"Högre grundrenlighet" låter inte ett dugg troligt mtp att jag duschar (med kroppsskrubb, tvål och schampoo) varje dag, men fortfarande tycker att svettiga träningskläder luktar unket och i vissa fall illa. Jag kanske har extremt luktsinne, men jag tycker
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 14:34Min syster har ett helt galet känsligt luktsinne. När hon står och sniffar i en lägenhet om att "nån röker i den här porten" så känner jag absolut INGENTING. Så visst är det också en skillnad där.
Men det här med att skölja ur svetten DIREKT när man komm
Min syster har ett helt galet känsligt luktsinne. När hon står och sniffar i en lägenhet om att "nån röker i den här porten" så känner jag absolut INGENTING. Så visst är det också en skillnad där.
Men det här med att skölja ur svetten DIREKT när man komm
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 14:36http://www.perstorpattika.com/Tips/Klader,-s-,Tvatt/Svett.aspx
http://www.perstorpattika.com/Tips/Klader,-s-,Tvatt/Svett.aspx
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 14:39Utspädd ättika var det ja. Men vilka andelar? Det har jag ännu inte sett nåt svar på?
Utspädd ättika var det ja. Men vilka andelar? Det har jag ännu inte sett nåt svar på?
Quote from Catharina Brattlin on 6 September 2009, 14:40Lady, och alla andra; vi diskuterade svettlukt i somras och efter div spekulationer kom Fredrika, efter påläsning, med ett svar på varför många av oss uppfattar en ammoniaklukt i kläderna.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=503336&PageNu
Lady, och alla andra; vi diskuterade svettlukt i somras och efter div spekulationer kom Fredrika, efter påläsning, med ett svar på varför många av oss uppfattar en ammoniaklukt i kläderna.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=503336&PageNu