Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 18:04Fast är det inte det som är skönt med ultra
Ingen bryr sig om du tog dig 50 eller 90km på ett 12h lopp, huvudsaken är att du vågade ställa upp
Fast är det inte det som är skönt med ultra
Ingen bryr sig om du tog dig 50 eller 90km på ett 12h lopp, huvudsaken är att du vågade ställa upp
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 18:40Bra Oscar.
De allra flesta av oss inom ultran är nöjda med vad vi klarar av.
Att det sedan finns sådana som lägger specifika kvalitetsaspekter på detta med ultra är också bra. På sitt sätt.
Rör på er så mår ni tt.
Bra Oscar.
De allra flesta av oss inom ultran är nöjda med vad vi klarar av.
Att det sedan finns sådana som lägger specifika kvalitetsaspekter på detta med ultra är också bra. På sitt sätt.
Rör på er så mår ni tt.
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 18:41Patrick.
Var det inte 6 som klarade 100 miles?
Patrick.
Var det inte 6 som klarade 100 miles?
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 18:46Är inte definitionen av en ultralöpare nån som springer i ultrarapid, inte hur långt de springer... (H)
Är inte definitionen av en ultralöpare nån som springer i ultrarapid, inte hur långt de springer... (H)
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 18:50Hade du varit en quinna hade jag åtminstone kysst dig.
Tack för det inlägget.
Hade du varit en quinna hade jag åtminstone kysst dig.
Tack för det inlägget.
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 19:09Pussar av K-G.!!??!!...nåäää jag fortsätter nog att bryta vid 42 195 meter.
Tycker ändå att Ladyn satte spiken på rätt plats då hon definierade hela valören...coolt;);););)
Pussar av K-G.!!??!!...nåäää jag fortsätter nog att bryta vid 42 195 meter.
Tycker ändå att Ladyn satte spiken på rätt plats då hon definierade hela valören...coolt;);););)
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 19:35Helt rätt K-G att det var 6 som klarade 100 miles vid TEC. Det var 14 som startade på den distansen vilket betyder att 43% fullföljde TEC:s längsta distans, dvs mindre än hälften. För 100 mileslopp är det normalt att en tredjedel bryter trots att det kräv
Helt rätt K-G att det var 6 som klarade 100 miles vid TEC. Det var 14 som startade på den distansen vilket betyder att 43% fullföljde TEC:s längsta distans, dvs mindre än hälften. För 100 mileslopp är det normalt att en tredjedel bryter trots att det kräv
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 20:00Exakt så Oscar! (H:)
Exakt så Oscar! (H:)
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 00:04Att ultradistanserna befinner sig bortom 42,195 km är en klinisk sanning. Och kanske är definitionen viktigast för den aspirerande ultralöparen. Jag anser att ultralöpning i första hand är ett förhållningssätt till löpning. En vilja att utforska ordet "bo
Att ultradistanserna befinner sig bortom 42,195 km är en klinisk sanning. Och kanske är definitionen viktigast för den aspirerande ultralöparen. Jag anser att ultralöpning i första hand är ett förhållningssätt till löpning. En vilja att utforska ordet "bo
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 04:07Jag tror jag kan det, jag tror jag kan det.
Sjöng Eliza.
( Nu är jag mer åt Neil Young-hållet, så ni inte nu undrar vad för "knäppig" musik jag tycker om )Viktor. Kanonbra skrivet.(t+)
Det är själva upplevelserna som räknas,
natur såväl som människor.:
Jag tror jag kan det, jag tror jag kan det.
Sjöng Eliza.
( Nu är jag mer åt Neil Young-hållet, så ni inte nu undrar vad för "knäppig" musik jag tycker om )
Viktor. Kanonbra skrivet.(t+)
Det är själva upplevelserna som räknas,
natur såväl som människor.: