Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 15:16Fullt på 29 minuter 🙂 Ibland har man fel. Undra hur många internationella gäster det blir?
Fullt på 29 minuter 🙂 Ibland har man fel. Undra hur många internationella gäster det blir?
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 16:13Då behöver man inte bry sig om det loppet längre. Rätt skönt 🙂
Då behöver man inte bry sig om det loppet längre. Rätt skönt 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 18:00Det va de dj..... Skönt att jag gick in kl 9.00 i morse och anmälde mig,
hade en känsla att det skulle gå fort, men 29 min....
Tror att det blir en grym upplevelse 🙂
Det va de dj..... Skönt att jag gick in kl 9.00 i morse och anmälde mig,
hade en känsla att det skulle gå fort, men 29 min....
Tror att det blir en grym upplevelse 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 21:44Jag kunde inte bestämma mig. Hade nog inte anmält mig ändå även om det säkert kommer att vara trevligt.
Från vad jag har sett på olika forum kommer en hel del göra ultradebút på ultravasan. Kommer att vara intressant att se.
A: Hur många fullföljer lop
Jag kunde inte bestämma mig. Hade nog inte anmält mig ändå även om det säkert kommer att vara trevligt.
Från vad jag har sett på olika forum kommer en hel del göra ultradebút på ultravasan. Kommer att vara intressant att se.
A: Hur många fullföljer lop
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 22:16Vilka slags människor har du sett anmäla sig?
Vilka slags människor har du sett anmäla sig?
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 07:30Jag har läste lite på forum. Det finns till exempel en tråd på jogg som handlar om hur man träna inför U.V. En hel del folk på olika håll skriver om att det kommer att vara deras första ultra.
Jag har läste lite på forum. Det finns till exempel en tråd på jogg som handlar om hur man träna inför U.V. En hel del folk på olika håll skriver om att det kommer att vara deras första ultra.
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 07:3129 minuter?!
Oj, tänk om ultravärlden ska gå samma öde till mötes som triathlonsporten har gjort. När maken körde sina Järnmannen i mitten på 00-talet var det folk som körde på ganska dåliga cyklar, nån gammal 80-talsräser här, nån tung hybrid där. Tror
29 minuter?!
Oj, tänk om ultravärlden ska gå samma öde till mötes som triathlonsporten har gjort. När maken körde sina Järnmannen i mitten på 00-talet var det folk som körde på ganska dåliga cyklar, nån gammal 80-talsräser här, nån tung hybrid där. Tror
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 07:35Och en del ultralöpare jag känner personligen eller via fb har inte anmält sig eller väntade för länge.
Och en del ultralöpare jag känner personligen eller via fb har inte anmält sig eller väntade för länge.
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 08:27(t+) flindra $
Jag tänker vara tråkig och gå mot strömmen, vill inte tappa de charmiga små tävlingarna.
Angående triathlontävlingarna, så har man råd med en anmälningsavgift på 4500kr så har man råd med en cykel för det dubbla, eller iaf borde ha.
Nästa å
(t+) flindra $
Jag tänker vara tråkig och gå mot strömmen, vill inte tappa de charmiga små tävlingarna.
Angående triathlontävlingarna, så har man råd med en anmälningsavgift på 4500kr så har man råd med en cykel för det dubbla, eller iaf borde ha.
Nästa å
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 09:01Visst är det väl det som är en del av poängen? Att det finns olika lopp. Olika upplevelser och olika deltagare. Loppen med många deltagare behövs ju också. Tänk hur vi annars skulle få många tusen att springa maraton i Stockholm. Eller för den delen alla
Visst är det väl det som är en del av poängen? Att det finns olika lopp. Olika upplevelser och olika deltagare. Loppen med många deltagare behövs ju också. Tänk hur vi annars skulle få många tusen att springa maraton i Stockholm. Eller för den delen alla