Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 19:03Jag försöker undvika dom svarta hålen i marken när jag kutar...å det är nog så besvärligt.
Jag försöker undvika dom svarta hålen i marken när jag kutar...å det är nog så besvärligt.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:14Stort tack för er berikande input i min fråga!
Jag har med glädje läst era förklaringar, åsikter och synpunkter samt låtit mig tipsas av flera intressanta artiklar.
Detta är ett grymt generöst forum!
Stort tack för er berikande input i min fråga!
Jag har med glädje läst era förklaringar, åsikter och synpunkter samt låtit mig tipsas av flera intressanta artiklar.
Detta är ett grymt generöst forum!
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 22:03Vad är skillnaden på tröskelpass och det svarta hålet?
Vad är skillnaden på tröskelpass och det svarta hålet?
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 22:16Skillnaden beror på om du tänker på riktiga skördetrösklar, dörrtrösklar eller trösttrösklar.
Skillnaden beror på om du tänker på riktiga skördetrösklar, dörrtrösklar eller trösttrösklar.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 22:21Å skillnaden är väl jättestor om man tänker sig att det svarta hålet är det där uti i rymden eller det som man har i plånboken. I sin kunskapssfär...i sitt miljötänkande...i sin omtanke om alla medmänniskor...i sin respekt för trafikregler...etc,etc....
Å skillnaden är väl jättestor om man tänker sig att det svarta hålet är det där uti i rymden eller det som man har i plånboken. I sin kunskapssfär...i sitt miljötänkande...i sin omtanke om alla medmänniskor...i sin respekt för trafikregler...etc,etc....
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 22:37Saknar en GILLA-knapp för Fridas inlägg ovan! 😉
Saknar en GILLA-knapp för Fridas inlägg ovan! 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 23:16Jag har alltid tänkt på tröskelpass som typ 75 procent av max; det var därför jag undrade.
Jag har alltid tänkt på tröskelpass som typ 75 procent av max; det var därför jag undrade.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 07:46Sekunderar Markus.
(t+) (t+) Frida.Ut och spring av hjärtans lust. Övning ger färdighet.
Strunt i resten.
Varför krångla till en ganska så enkel sak som att springa.
Sekunderar Markus.
(t+) (t+) Frida.
Ut och spring av hjärtans lust. Övning ger färdighet.
Strunt i resten.
Varför krångla till en ganska så enkel sak som att springa.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 08:15Jag springer bara i det svarta hålet. Totalt mörker.
Jag springer bara i det svarta hålet. Totalt mörker.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 08:22Ett tröskelpass pressar kroppen till gränsen för mjölksyraackumulation (obs det finns lika många definitioner som det finns tyckare) medan det svarta hålet är nån sorts komfortzon där det går för fort för att utveckla mitokondrier, fettförbränning & kapil
Ett tröskelpass pressar kroppen till gränsen för mjölksyraackumulation (obs det finns lika många definitioner som det finns tyckare) medan det svarta hålet är nån sorts komfortzon där det går för fort för att utveckla mitokondrier, fettförbränning & kapil