Quote from Funbeat user on 2 March 2015, 20:29Vad händer om du stänger av"utjämning" i diagrammet?
Vad händer om du stänger av"utjämning" i diagrammet?
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 21:05Upprepar mig lite...
Inomhuscykling på Garmin Connect blir Cykling - Inomhusbana på Funbeat.
Tror fortfarande att de allra flesta skulle finna det mer korrekt att det blir Cykling - Trainer då vi är fler med trainers än med inomhusbanor 😉I övrigt 100%
Upprepar mig lite...
Inomhuscykling på Garmin Connect blir Cykling - Inomhusbana på Funbeat.
Tror fortfarande att de allra flesta skulle finna det mer korrekt att det blir Cykling - Trainer då vi är fler med trainers än med inomhusbanor 😉
I övrigt 100%
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 21:33Jag trodde alla hade en bana i vardagsrummet 🙂
Tack för påminnelsen, jag ska fixa.
Jag trodde alla hade en bana i vardagsrummet 🙂
Tack för påminnelsen, jag ska fixa.
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 21:39Fixat. Nu ska det bli "Cykling - Trainer" på FunBeat.
Fixat. Nu ska det bli "Cykling - Trainer" på FunBeat.
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 22:29@Michael
Visst vore det fint med en bana i var man/kvinnas hem men tills dess blir detta bra 😉(t+)
@Michael
Visst vore det fint med en bana i var man/kvinnas hem men tills dess blir detta bra 😉
(t+)
Quote from Funbeat user on 5 March 2015, 12:21Min 920XT har ingen färdig aktivitet för längdskidor. Istället har jag skapat en egen som jag kallar för just längdskidor (i klockan). Den är skapad som en "Övrig", med ett hjärta som ikon.
När jag överför denna till GarminConnect blir den tolkad som "Ko
Min 920XT har ingen färdig aktivitet för längdskidor. Istället har jag skapat en egen som jag kallar för just längdskidor (i klockan). Den är skapad som en "Övrig", med ett hjärta som ikon.
När jag överför denna till GarminConnect blir den tolkad som "Ko
Quote from Funbeat user on 5 March 2015, 12:38@Andreas: Ja det är förväntat beteende. Tror Michael skrev att i Garmins API får funbeat endast tillgång till själva filerna från klockan. Av samma anledning kommer inte t.ex. kommentarer du skriver in i garmin connect med till funbeat.
@Andreas: Ja det är förväntat beteende. Tror Michael skrev att i Garmins API får funbeat endast tillgång till själva filerna från klockan. Av samma anledning kommer inte t.ex. kommentarer du skriver in i garmin connect med till funbeat.
Quote from Funbeat user on 8 March 2015, 13:42Ett tips på framtida utvecklingsmöjligheter är att göra importen till Funbeat även direkt via appen från Garmin connect och inte behöva gå till datorn för att göra överföringen.
Ett tips på framtida utvecklingsmöjligheter är att göra importen till Funbeat även direkt via appen från Garmin connect och inte behöva gå till datorn för att göra överföringen.
Quote from Funbeat user on 8 March 2015, 13:52Om man är premiummedlem kan man kryssa i att man vill ha helt automatisk överföring utan att man behöver klicka på någon knapp. Dvs, då behöver man inte tillgång till dator för att passet ska dyka upp i FunBeat-appen.
Om man är premiummedlem kan man kryssa i att man vill ha helt automatisk överföring utan att man behöver klicka på någon knapp. Dvs, då behöver man inte tillgång till dator för att passet ska dyka upp i FunBeat-appen.
Quote from Funbeat user on 9 March 2015, 14:54@Michael,
Noterat att min veckostatistik (under Rapporter) blivit nästan fördubblad för vecka 9, vet inte om detta kan ha något med importen att göra? Allt ser rätt ut i kalendern, men verkar inte riktigt stå rätt till när informationen plockas ut för at
@Michael,
Noterat att min veckostatistik (under Rapporter) blivit nästan fördubblad för vecka 9, vet inte om detta kan ha något med importen att göra? Allt ser rätt ut i kalendern, men verkar inte riktigt stå rätt till när informationen plockas ut för at