Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 00:22Vi sitter nog stilla lite för mycket lite till manns numera.
Vi sitter nog stilla lite för mycket lite till manns numera.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 09:41Jag börjar oxo närma mig medelåldern (62 år) och har i FunBeat Streak Runners funnit min melodi att hålla mig mera aktiv än tidigare.
Plus då att jag kan sätta mig vid datorn hur många timmar som helst utan att känna ångest för detta...(Samma gäller ju ma
Jag börjar oxo närma mig medelåldern (62 år) och har i FunBeat Streak Runners funnit min melodi att hålla mig mera aktiv än tidigare.
Plus då att jag kan sätta mig vid datorn hur många timmar som helst utan att känna ångest för detta...(Samma gäller ju ma
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 17:33Streak låter faktiskt inte helt fel även om exakt varje dag låter lite väl mycket.
Streak låter faktiskt inte helt fel även om exakt varje dag låter lite väl mycket.
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 15:28Finns det några vetenskapliga undersökningar som bevisar att om man läser allt om löpning som finns + utnyttjar alla nya hjälpmedel + stoppar i sig kemikaliska produkter + jag vet inte vad:
DÅ BLIR MAN SOM BÄST.
Jag är tveksam.
Förr gällde att om man
Finns det några vetenskapliga undersökningar som bevisar att om man läser allt om löpning som finns + utnyttjar alla nya hjälpmedel + stoppar i sig kemikaliska produkter + jag vet inte vad:
DÅ BLIR MAN SOM BÄST.
Jag är tveksam.
Förr gällde att om man
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 16:20Kanske finns det människor som klarar både att träna, läsa och tänka. Till och med på samma dag! Låter skumt, jag vet...
Kanske finns det människor som klarar både att träna, läsa och tänka. Till och med på samma dag! Låter skumt, jag vet...
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 20:18Undrar om det inte fortfarande är så, K-G?
Själv kutar jag inte särskilt mycket, men jag har en känsla av att de som vill nå eliten gör det.
Undrar om det inte fortfarande är så, K-G?
Själv kutar jag inte särskilt mycket, men jag har en känsla av att de som vill nå eliten gör det.
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 20:44Magnus.
På min tid så var vi väl inte så kunniga utom på ett område.
Att snacka skit under träningsturerna. 😉
Att vara ute i 3h+ underlättades betydligt tack vare skitpratet.Vad gäller eliten så har de tillräckligt med stöd.
Elit för mig är sub 2:20 p
Magnus.
På min tid så var vi väl inte så kunniga utom på ett område.
Att snacka skit under träningsturerna. 😉
Att vara ute i 3h+ underlättades betydligt tack vare skitpratet.
Vad gäller eliten så har de tillräckligt med stöd.
Elit för mig är sub 2:20 p
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 20:55Jo, jag tror vi alla vet och har hört vid det här laget hur bra du tyckte det var förr... 😉
Jo, jag tror vi alla vet och har hört vid det här laget hur bra du tyckte det var förr... 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 21:17Magnus + andra som ser snett.
Din 😉 håller inte.Det är bättre i dag på alla sätt och vis vad gäller hjälp att bli bra löpare.
Vissa skyller på TV + Internet + mobiltelefon. Löjligt.
Då på 80-talet var det ynka 1.000 eller så som klarade sub 3h.
Nog b
Magnus + andra som ser snett.
Din 😉 håller inte.
Det är bättre i dag på alla sätt och vis vad gäller hjälp att bli bra löpare.
Vissa skyller på TV + Internet + mobiltelefon. Löjligt.
Då på 80-talet var det ynka 1.000 eller så som klarade sub 3h.
Nog b
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 21:19Intresset saknas idag.
Intresset saknas idag.