Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 13:20Håller med TS.
När jag tränade och tävlade "på riktigt" för 20 år sen var sambandet mellan viktminskning och träningsintensitet glasklart: mycket träning nära tävlingsintenstet = mindre fett, mindre aptit, trumskinn på magen
Numera styrs vikten helt av
Håller med TS.
När jag tränade och tävlade "på riktigt" för 20 år sen var sambandet mellan viktminskning och träningsintensitet glasklart: mycket träning nära tävlingsintenstet = mindre fett, mindre aptit, trumskinn på magen
Numera styrs vikten helt av
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 13:36Väldigt intressant och rolig läsning. De flesta sådana inlägg år också provocerande.
Jag är mycket smal (men har tappat magrutorna efter att jag fyllt 30år) och jag älskar att köra hårt på intervaller. Jag är utbildad och jobbar inom kostbiten så jag är
Väldigt intressant och rolig läsning. De flesta sådana inlägg år också provocerande.
Jag är mycket smal (men har tappat magrutorna efter att jag fyllt 30år) och jag älskar att köra hårt på intervaller. Jag är utbildad och jobbar inom kostbiten så jag är
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 14:13Jag är lat och saknar talang.
Jag är lat och saknar talang.
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 14:32Det ligger mkt i TS tankar skulle jag nog säga, men jag är benägen att hålla med om att snabba löpare är smala också, jag märker det på mig själv. Tittar jag på när jag gjort mina bästa tider så har jag vägt mindre då.
Sedan är då frågan vad som är orsak
Det ligger mkt i TS tankar skulle jag nog säga, men jag är benägen att hålla med om att snabba löpare är smala också, jag märker det på mig själv. Tittar jag på när jag gjort mina bästa tider så har jag vägt mindre då.
Sedan är då frågan vad som är orsak
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 15:03Åh vad roligt med så mycket svar. Jag är ju inte ute efter av att skriva någon "sanningar" på näsan, men jag tycker det är en spännande het potatis att ta upp.