Quote from Funbeat user on 15 June 2014, 15:50Henrik,
Var det Hyperkewl? Vilken modell? Hur var storlekarna? Funkade den?
Trist att RGBHydrovision AB inte verkar tillåta att man testar produkten på kroppen... Det kan ju vara rätt storlek men ändå inte kännas bra att springa med den på sig... Kanske
Henrik,
Var det Hyperkewl? Vilken modell? Hur var storlekarna? Funkade den?
Trist att RGBHydrovision AB inte verkar tillåta att man testar produkten på kroppen... Det kan ju vara rätt storlek men ändå inte kännas bra att springa med den på sig... Kanske
Quote from Funbeat user on 15 June 2014, 17:25Tror det var en sån här
http://shop.matchfitsports.co.uk/shop/techniche-hyperkewl/sports-vests/hyperkewl-ultra-sport-vest.htmFunkade en stund men efter ca 30 minuter så tyckte inte jag att den kylde längre utan mest var ett vått omslag. Jag kunde dock h
Tror det var en sån här
http://shop.matchfitsports.co.uk/shop/techniche-hyperkewl/sports-vests/hyperkewl-ultra-sport-vest.htm
Funkade en stund men efter ca 30 minuter så tyckte inte jag att den kylde längre utan mest var ett vått omslag. Jag kunde dock h
Quote from Funbeat user on 15 June 2014, 22:52Tycker man inte om kepa, kan man använda hatt. Funkar bra för mig, större skugga runt huvudet än kepa.
Tycker man inte om kepa, kan man använda hatt. Funkar bra för mig, större skugga runt huvudet än kepa.
Quote from Funbeat user on 30 March 2015, 20:12Kan meddela att jag köpte kylväst och lite andra saker från butiken i England. De sålde egentligen inte till Sverige men det fungerade smidigt efter att jag mailat med dem
Kan meddela att jag köpte kylväst och lite andra saker från butiken i England. De sålde egentligen inte till Sverige men det fungerade smidigt efter att jag mailat med dem
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 14:59Vad som fungerat väldigt bra för mig är helt enkelt bastu. Man sitter kvar en liten stund efter att det börjar kännas jobbigt. Troligen stimulerar man då kroppen till att anpassa sig.
Vad som fungerat väldigt bra för mig är helt enkelt bastu. Man sitter kvar en liten stund efter att det börjar kännas jobbigt. Troligen stimulerar man då kroppen till att anpassa sig.