Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo klart att jag bor nära gbg,men är totalt översvämmad med arbete så har svårt att komma in dit,tänkte göra det enkelt för mig och skicka hem bältet till mig..
Ibland finns det en latmask i alla,samt numera snåljåp..Hahaha 🙂

Fredrik:Kalas lösning,men denna vecka e jag körd..
Får åka dit nästa vecka och överleva helgens distans ändå.
Funderar på att lägga ut vatten kvällen innan efter ca 9-11km ev?
Var redan 20grader 06.45 imorse..Det är varmt! (hv)

Den handhållna flaska jag använder har ett band över handen, vilket gör att jag slipper hålla i flaskan, den hänger kvar själv. Det finns även en ficka på "remmen" som rymmer nycklar, pengar etc. Mycket behändigt.

Tror att Perfecta har bytt namn till Pro Touch. Båda har flaskfästen i form av en resårögla och det är lite pilligt att få tillbaka flaskan särskilt med handskar på. Flaskorna till min nyaste (Pro Touch) läcker mellan lock & flaska = irriterande.

Har en

Ja jag håller med dig Anders...å ref min tidigare valör i tråden så är det ju iofs jättesmå tyngder som man bär...men faan vad det är negativt för löpningen. Kanske måste man träna upp armstyrkan ändå...hantlar varje dag etc.:D

Anders Löfgren, vilken kul runda!!! Hur långt blev det? Hur tusan hittar du utan att springa på motorvägen? 😀 Kan riktigt se framför mig hur du kommer kutande med händerna fulla....måtte ha sett lite småkul ut 🙂

Kjell: Visst är det negativt för löpningen, speciellt om man har så mycket prylar att man knappt kan greppa om allt. Men det finns ju specialflaskor för sånt, de funkar nog bättre 🙂

Mona:
Kul runda vet jag inte, men jag har cyklat den alltför många gån

http://www.perfekta.nu/
http://www.protouch.de/

Tror inte perfekta bytt namn, isf har de blivit uppköpta.
Pro Touch brukar finnas som lågprismärke på Intersport har jag för mig.

Iaf är jag väldigt nörjd med mitt perfektabälte, har det som handväska för

Anders L:
Om den inte rundan är kul , så låter den i alla fall vacker 🙂
Då jag tränar försöker jag, ibland i alla fall, att se naturen omkring mig. Om jag inte behöver kolla efter ormar på vägen förstås 🙁

Mona,
helt ful och o-kul är den inte; vackra åkrar och lite roliga hus emellanåt. Man springer dock på asfalt hela vägen.

Var brukar du springa?