Quote from Bjarne Lewin on 1 July 2009, 17:43Och jag som skulle vilja säga att nackdelen med mitt Nathan bälte är att flaskorna sitter så hårt att de är svåra att dra ur samtidigt som man springer... tydligen ska jag välja skumpigare terräng...
Och jag som skulle vilja säga att nackdelen med mitt Nathan bälte är att flaskorna sitter så hårt att de är svåra att dra ur samtidigt som man springer... tydligen ska jag välja skumpigare terräng...
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 17:52Denna djungel av vätskebälten gör det svårt att välja som med mycket annat...jag köpte ett asbilligt (mitt första bälte dessutom) på Coop i våras. Funkar utmärkt. Det har även en liten väska samt en liten ficka med dragkedja. Kan ha med mig både en mp3, n
Denna djungel av vätskebälten gör det svårt att välja som med mycket annat...jag köpte ett asbilligt (mitt första bälte dessutom) på Coop i våras. Funkar utmärkt. Det har även en liten väska samt en liten ficka med dragkedja. Kan ha med mig både en mp3, n
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:30Jag köpte mitt första vätskebälte på vinst och förlust på Stadium härom dan. Märket SOC och kostade ringa 149 kr.
Bältet sitter hyfsat på mina kurviga höfter men jag vet inte riktigt än. Har inte testat mer än en kort runda ju. Fyra flaskor om 15 cl var
Jag köpte mitt första vätskebälte på vinst och förlust på Stadium härom dan. Märket SOC och kostade ringa 149 kr.
Bältet sitter hyfsat på mina kurviga höfter men jag vet inte riktigt än. Har inte testat mer än en kort runda ju. Fyra flaskor om 15 cl var
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:38Evely, jag har faktiskt också svårt att få loss flaskorna ibland, de fastnar liksom. Men ändå händer det att nån lossnar. Värdsliga problem egentligen, huvudsk nr 1 med ett bälte är ju att det sitter skönt och sen gillar flaskorna skarpt - går snabbt att
Evely, jag har faktiskt också svårt att få loss flaskorna ibland, de fastnar liksom. Men ändå händer det att nån lossnar. Värdsliga problem egentligen, huvudsk nr 1 med ett bälte är ju att det sitter skönt och sen gillar flaskorna skarpt - går snabbt att
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 07:55Jag har också ett SOC från Stadium men på mig passar det inte alls. Försöker dra åt det så mycket som går med resåren men ändå vill det flytta på sig. Tror att det skulle sitta bättre på en något rakare kropp för som det är nu sitter det liksom åt i neder
Jag har också ett SOC från Stadium men på mig passar det inte alls. Försöker dra åt det så mycket som går med resåren men ändå vill det flytta på sig. Tror att det skulle sitta bättre på en något rakare kropp för som det är nu sitter det liksom åt i neder
Quote from Catharina Brattlin on 2 July 2009, 09:56Elin, testa att ha bältet i midjan. Det har jag eftersom jag hade samma problem som Du; ett bälte som kasade uppåt (pga av orak kropp) så fort jag började springa.
Fick förvisso sy om hela bältet, för det var för stort för att ha i midjan, men det gick
Elin, testa att ha bältet i midjan. Det har jag eftersom jag hade samma problem som Du; ett bälte som kasade uppåt (pga av orak kropp) så fort jag började springa.
Fick förvisso sy om hela bältet, för det var för stort för att ha i midjan, men det gick
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 09:59Får gå hem och testa lite och se om jag hittar någon del av kroppen som är tillräckligt rak för att få fast det på, kommer sluta med att det får sitta runt bröstkorgen. 😀
Får gå hem och testa lite och se om jag hittar någon del av kroppen som är tillräckligt rak för att få fast det på, kommer sluta med att det får sitta runt bröstkorgen. 😀
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 10:23Har du testat att ha det längre ner på höfterna så att bandet är strax under höftbenen? Ser lite lustigt ut kanske när man drar åt det över rumpan bara :P.
Har du testat att ha det längre ner på höfterna så att bandet är strax under höftbenen? Ser lite lustigt ut kanske när man drar åt det över rumpan bara :P.
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 10:25Har nog mest testat att ha det i höjd med höftbenet, får skaffa en lång och vid tröja att ha över om det visar sig passa på något bra ställe. 😉
Har nog mest testat att ha det i höjd med höftbenet, får skaffa en lång och vid tröja att ha över om det visar sig passa på något bra ställe. 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 11:07"orak kropp": jag har hört talas om orakade kroppar, men jag vet inte hur mycket det gör för vätskebältesupphängningen. Låt oss kalla våra kroppar för kurviga (även om min är mer av en lätt rynkig raksträcka) 😉
"orak kropp": jag har hört talas om orakade kroppar, men jag vet inte hur mycket det gör för vätskebältesupphängningen. Låt oss kalla våra kroppar för kurviga (även om min är mer av en lätt rynkig raksträcka) 😉