Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 14:16Lingling: Tack för infon, ska genast byta till Perfektas flaskor för så kul är det inte att bli blöt i baken.
Lingling: Tack för infon, ska genast byta till Perfektas flaskor för så kul är det inte att bli blöt i baken.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 17:41Anders, jag kan rapportera att Perfectas flaskor passar perfekt (!) i Pro Touch:s bälte. (t+)
Jag tröttnade också på läckande korkar och passade på att köpa nya flaskor i Perfektas monter på Stockholm Marathon. 5 flaskor för 60 spänn kändes som en schysst
Anders, jag kan rapportera att Perfectas flaskor passar perfekt (!) i Pro Touch:s bälte. (t+)
Jag tröttnade också på läckande korkar och passade på att köpa nya flaskor i Perfektas monter på Stockholm Marathon. 5 flaskor för 60 spänn kändes som en schysst
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 18:01Anders L:
Jag springer och cyklar i småland ... varierar skog med rådjur och andra djur i :D, stadsvyer med vackra sjöar, blomster och människor eller rent av landsväg. Om jag, främst vintern då, springer på löpband så är det fjäll och hav som omger mig
Anders L:
Jag springer och cyklar i småland ... varierar skog med rådjur och andra djur i :D, stadsvyer med vackra sjöar, blomster och människor eller rent av landsväg. Om jag, främst vintern då, springer på löpband så är det fjäll och hav som omger mig
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 21:59Tja eller varför inte ett vrålande Leijon då...huuuuu så läskigt;)
Tja eller varför inte ett vrålande Leijon då...huuuuu så läskigt;)
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 22:51Mona, ja nu såg jag var du kommer ifrån på din karta. Är själv född och uppvuxen i samma stad. Det finns ju en hel del gottis att välja på om man vill ut och springa där i krokarna, härnere är det mest platt och det finns inte många träd runt Malmö...
Mona, ja nu såg jag var du kommer ifrån på din karta. Är själv född och uppvuxen i samma stad. Det finns ju en hel del gottis att välja på om man vill ut och springa där i krokarna, härnere är det mest platt och det finns inte många träd runt Malmö...
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 06:17Kjell...jag är inte ett lejon som vrålar utan ett leijon som tiger 😀
Anders L...min ena bror tog en gång med mig till ett mycket fint ställe med bokskog i trakten kring Malmö. Jag kommer inte ihåg vad det hette. Så lite fint har även ni nere i Skåne 🙂
Kjell...jag är inte ett lejon som vrålar utan ett leijon som tiger 😀
Anders L...min ena bror tog en gång med mig till ett mycket fint ställe med bokskog i trakten kring Malmö. Jag kommer inte ihåg vad det hette. Så lite fint har även ni nere i Skåne 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 27 June 2009, 07:50Jag har för ngn månad sedan köpt ett Nathan speed 4 vätskebälte. Det var ett helt oplanerat impulsköp, men ett jag inte kommer att ångra. Vätskebältet har fyra flaskor som totalt innehåller åtminstone en liter (kanske lite mer) och håller tätt. Midjebälte
Jag har för ngn månad sedan köpt ett Nathan speed 4 vätskebälte. Det var ett helt oplanerat impulsköp, men ett jag inte kommer att ångra. Vätskebältet har fyra flaskor som totalt innehåller åtminstone en liter (kanske lite mer) och håller tätt. Midjebälte
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 19:18Stället med bokskog är förmodligen...tada... Bokskogen. Ligger ca 15 km öseterut och där finns det en massa roligt 🙂 Favoriten är dock Skåneleden mellan Skrylle och Genarp, där Markusloppet går.
Stället med bokskog är förmodligen...tada... Bokskogen. Ligger ca 15 km öseterut och där finns det en massa roligt 🙂 Favoriten är dock Skåneleden mellan Skrylle och Genarp, där Markusloppet går.
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 17:21Appropå Nathan Sport vätskebälte och sjukt härlig skånsk löpning så var jag och Nathan ute på Skåneleden i dag.
En nackdel med Nathan-bältet är att främre flaskorna kan hoppa ur, speciellt om de är tomma och det är teknisk skumpig terräng. Det hände mig
Appropå Nathan Sport vätskebälte och sjukt härlig skånsk löpning så var jag och Nathan ute på Skåneleden i dag.
En nackdel med Nathan-bältet är att främre flaskorna kan hoppa ur, speciellt om de är tomma och det är teknisk skumpig terräng. Det hände mig
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 17:28Köp för guds skull aldrig Nikes vätskebälte. Det ska ruttna i helvetet :@
Efter att en flaska lossnat för 6:e gången idag när jag var ute lämnade jag det liggande på vägen och hoppades att det skull komma en 24 meters långtradare och köra över det. Gärna
Köp för guds skull aldrig Nikes vätskebälte. Det ska ruttna i helvetet :@
Efter att en flaska lossnat för 6:e gången idag när jag var ute lämnade jag det liggande på vägen och hoppades att det skull komma en 24 meters långtradare och köra över det. Gärna