Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 13:06Jag var inne på Löplabbet idag och tänker absolut köpa ett Nathan-bälte. Tyvärr hade de inte min storlek inne för tillfället, men den är beställd och dyker upp nästa vecka. Nu har jag inte testat det in action än, men även en storlek för stort verkade sit
Jag var inne på Löplabbet idag och tänker absolut köpa ett Nathan-bälte. Tyvärr hade de inte min storlek inne för tillfället, men den är beställd och dyker upp nästa vecka. Nu har jag inte testat det in action än, men även en storlek för stort verkade sit
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 13:49Jag har fyraflaskors Nathan (4*30 cl) och har inget problem att få upp och ner korken. Tycker det är ett väldigt bra bälte även om det gärna hade kunnat få finnas större fickor på det.
Sen köpte jag Nathan hpl 020 löparväst/löparryggsäck med vätskeblåsa
Jag har fyraflaskors Nathan (4*30 cl) och har inget problem att få upp och ner korken. Tycker det är ett väldigt bra bälte även om det gärna hade kunnat få finnas större fickor på det.
Sen köpte jag Nathan hpl 020 löparväst/löparryggsäck med vätskeblåsa
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 19:38Innan jag köpte min ryggsäck så sprang jag alla mina långpass med handhållna ½ l PET flaskor ( á 1kr). Inga som helst problem med någon balans eller annat, allteftersom man blir trött så minskar innehållet och de blir lättare
orkan man ändå inte bara dom
Innan jag köpte min ryggsäck så sprang jag alla mina långpass med handhållna ½ l PET flaskor ( á 1kr). Inga som helst problem med någon balans eller annat, allteftersom man blir trött så minskar innehållet och de blir lättare
orkan man ändå inte bara dom
Quote from ellen olsson on 6 August 2009, 19:39På Marathon du Médoc springer man med PET-flaska i handen en stor del av loppet.
På Marathon du Médoc springer man med PET-flaska i handen en stor del av loppet.
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 15:36Köpte med en Nathan Speed 2, tanken var att prova den idag på ett lite längre pass. Kändes bra i butiken utan vatten men blev väldigt tung med vatten i. Jag ligger även mellan 2stl M var för liten och L blir lite stor. Fyllde dem med vatten och provsprang
Köpte med en Nathan Speed 2, tanken var att prova den idag på ett lite längre pass. Kändes bra i butiken utan vatten men blev väldigt tung med vatten i. Jag ligger även mellan 2stl M var för liten och L blir lite stor. Fyllde dem med vatten och provsprang
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 21:53>hjälp vad det kluckar och hoppar. Så kanske det är med alla system
Det kluckar om du har luft i vätskeblåsan. Kolla det nästa gång du fyller på.
>hjälp vad det kluckar och hoppar. Så kanske det är med alla system
Det kluckar om du har luft i vätskeblåsan. Kolla det nästa gång du fyller på.
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 21:58Vänd upp-och-ned på blåsan och sug ur all luft genom slangen innan du trycker ned den i ryggan.
Vänd upp-och-ned på blåsan och sug ur all luft genom slangen innan du trycker ned den i ryggan.
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 22:07Den här köpte jag för ett tag sedan och är ruskigt nöjd,
http://www.rei.com/product/782319
Den här köpte jag för ett tag sedan och är ruskigt nöjd,
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 23:35En sådan här vill jag ha: http://www.rei.com/product/795510
Säljs REI i Sverige, eller åtminstone i EU?
Frakt och moms gör USA-köpen rätt dyra...
En sådan här vill jag ha: http://www.rei.com/product/795510
Säljs REI i Sverige, eller åtminstone i EU?
Frakt och moms gör USA-köpen rätt dyra...
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 00:00Tja är väl en sådan sak som man får beställa när någon polare åker över pölen...
Tja är väl en sådan sak som man får beställa när någon polare åker över pölen...