Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 11:19Finns det ingen måtta på dumheterna man ska behöva läsa?
För att få delta i Bari-Nordkap så var man tvungen att också acceptera medverkan i det program av medicinska undersökningar som gjordes i samband med tävlingen. Dessa undersökningar hade inte som s
Finns det ingen måtta på dumheterna man ska behöva läsa?
För att få delta i Bari-Nordkap så var man tvungen att också acceptera medverkan i det program av medicinska undersökningar som gjordes i samband med tävlingen. Dessa undersökningar hade inte som s
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 11:20Tuppfäktningsmatchen fortsätter 😉
Tuppfäktningsmatchen fortsätter 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 11:47Jag ser att du skrev ut mitt fullständiga namn igen, är du snäll och ändrar Mikael?
Undersökningarna som gjordes på ultralöparna i loppet ovan visade att deras muskelmassa minskade, att deras fettmassa minskade och att deras hjärnvolym minskade.
Följ lä
Jag ser att du skrev ut mitt fullständiga namn igen, är du snäll och ändrar Mikael?
Undersökningarna som gjordes på ultralöparna i loppet ovan visade att deras muskelmassa minskade, att deras fettmassa minskade och att deras hjärnvolym minskade.
Följ lä
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 11:55Mkael skrev så här för några dagar sedan:
"Som sagt var, träna på med era minde hjärnor. forskningen har ännu inte visat att det är skadligt. Fråga era närmaste om de märker någon skillnad på er förr och nu. "
(Låt oss bortse från insinuationerna om per
Mkael skrev så här för några dagar sedan:
"Som sagt var, träna på med era minde hjärnor. forskningen har ännu inte visat att det är skadligt. Fråga era närmaste om de märker någon skillnad på er förr och nu. "
(Låt oss bortse från insinuationerna om per
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 12:43Jag tycker det är en viktig förmåga bland människor att inse när de har fel och erkänna att de har fel och sedan gå vidare.
Jag tycker det är en viktig förmåga bland människor att inse när de har fel och erkänna att de har fel och sedan gå vidare.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 13:59Hahaha
Hahaha
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 14:14Magnus H, du sa att du stod för dina åsikter. Varsågod. Har du problem med att se ditt namn i skrift så är det ditt problem, inte mitt.
Edit
Magnus H, du sa att du stod för dina åsikter. Varsågod. Har du problem med att se ditt namn i skrift så är det ditt problem, inte mitt.
Edit
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 14:37Mikael, jag har bett dig mer än en gång att ta bort mitt fulla namn. Kan du nu vara så snäll att respektera min önskan om integritet? Övriga personer på Funbeat jag har bett om detta har - oavsett meningsskiljaktigheter - respekterat min önskan, vill du v
Mikael, jag har bett dig mer än en gång att ta bort mitt fulla namn. Kan du nu vara så snäll att respektera min önskan om integritet? Övriga personer på Funbeat jag har bett om detta har - oavsett meningsskiljaktigheter - respekterat min önskan, vill du v
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 14:40Lika barn leka bäst.
Lika barn leka bäst.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 14:48Jag brukar ha för vana att undvika personnamn i mina svar i diskussionerna här på Funbeat just i omtanke om debattörernas integritet.
Men eftersom den här tråden innehåller bisarra påhopp från Magnus H, så vill jag från och med nu med 100% tydlighet vis
Jag brukar ha för vana att undvika personnamn i mina svar i diskussionerna här på Funbeat just i omtanke om debattörernas integritet.
Men eftersom den här tråden innehåller bisarra påhopp från Magnus H, så vill jag från och med nu med 100% tydlighet vis