Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVätskeförlust långpass
You need to log in to create posts and topics.

Magnus, vet inte varför du är så rädd för att ditt efternamn ska stå i ett inlägg?

http://www.google.se/search?as_q=homann&as_sitesearch=funbeat.se

Mikael det enda Magnus har gjort är att han har citerat och tolkat dina föregående inlägg. Personen som har fantasier och problem med att inte få sista ordet och att ha "fel" är DU Mikael.

Mikael, några bisarra påhopp från min sida finns såklart inte. jag har inte skrivit ut ditt fulla namn, jag har inte skrivit att du svamlar. Däremot har du gjort detta om mig, så påhoppen står du för.

Att de har visst samband med att jag visat att du int

Det verkar vara dags att titta efter vilka lik som finns i lasten.

Nä just det Magnus jag har valt att inte skriva ut det. Men det har ju du!!!

Oskar, jag vill inte att detta skall utmynna i någon slags oresonlig situation, där det blir två grupperingar som skall slåss om saken. Vi har alla haft fel någon och vet hur svårt det är att ändra sig.

Om Mikael tar bort mitt fulla namn, är jag beredd a

Ähh, godsakerna finns utanför funbeat.

Magnus H, om jag tolkar ditt senaste inlägg rätt så står du för det du skriver inför Funbeatforumets medlemmar men du är nte beredd att stå för det publikt. Om du kan bekräfta det så ska jag editera bort ditt namn från mina kommentarer.

Och för tydlighet

Nej, så är det inte Mikael. Alla vi här står (förhoppningsvis) för vad vi skriver, oavsett om vi använder initialer eller taget alias. Att Christer inte skriver ut sitt fulla namn, betyder väl inte att han inte står för det han skriver. Eller?

Varför tar

M: Jag gjorde sökningen utloggad och hittade en hel del med ditt efternamn iaf!

Jag heter f.ö. Schapiro om du glömt det?!