Quote from Catharina Brattlin on 19 April 2011, 20:55OK, Mikael. Gott så!
Ålderns påverkan på hjärnans storlek torde i så fall kunna förklarar den något udda vändningen som den här tråden fick efter ett tag. För, det är knappast några ungdomar som debatterar vad jag kan se.
Själv dricker jag efter klockan
OK, Mikael. Gott så!
Ålderns påverkan på hjärnans storlek torde i så fall kunna förklarar den något udda vändningen som den här tråden fick efter ett tag. För, det är knappast några ungdomar som debatterar vad jag kan se.
Själv dricker jag efter klockan
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 21:07Ja, hjärnan krymper ca 2% över tio år, efter att man blivit vuxen. Stora individuella skillnader givetvis. Inte säkert vad själva den minskade volymen påverkar.
Man har iaf sett att om man håller sig i form så minskar man förminskningen av hjärnan.
h
Ja, hjärnan krymper ca 2% över tio år, efter att man blivit vuxen. Stora individuella skillnader givetvis. Inte säkert vad själva den minskade volymen påverkar.
Man har iaf sett att om man håller sig i form så minskar man förminskningen av hjärnan.
h
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 21:52Det glädjer mig att Sylvia har förmågan att tala vett och sans med Mikael, och få honom att inse att det var han själv som började prata om krympta hjärnor. Då kanske en ursäkt för att Mikael anklagade mig för att vara den som tog upp det är på sin plats?
Det glädjer mig att Sylvia har förmågan att tala vett och sans med Mikael, och få honom att inse att det var han själv som började prata om krympta hjärnor. Då kanske en ursäkt för att Mikael anklagade mig för att vara den som tog upp det är på sin plats?
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 21:52Sylvia, har du prövat att dricka mer? Funkar det?
Sylvia, har du prövat att dricka mer? Funkar det?
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 21:58Nej Magnus H, jag adresserar personer här på Funbeat med det namn de valt att uppträda med. Om någon valt en pseudonym så använder jag den. Däremot händer det att folk byter eller ändrar sina Funbeatidentiteter och då går jag inte tillbaka och editerar.
Nej Magnus H, jag adresserar personer här på Funbeat med det namn de valt att uppträda med. Om någon valt en pseudonym så använder jag den. Däremot händer det att folk byter eller ändrar sina Funbeatidentiteter och då går jag inte tillbaka och editerar.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 22:04Det var ju mer ljug från dig,Mikael. Du gör det inte mot någon annan i den här tråden, och du började mot mig bara strax efter jag ifrågasatte dina tydligen ogrundade påståenden och du gick i taket över detta.
Ingen annan gör det förutom du, vad jag vet
Det var ju mer ljug från dig,Mikael. Du gör det inte mot någon annan i den här tråden, och du började mot mig bara strax efter jag ifrågasatte dina tydligen ogrundade påståenden och du gick i taket över detta.
Ingen annan gör det förutom du, vad jag vet
Quote from Catharina Brattlin on 19 April 2011, 22:17Ja, Magnus, det gjorde jag kanske? Men jag tycker nog att Du har börjat slänga vedträn i den svalnade brasan igen? Det är synd tycker jag.
Hursomhelst, så nej, jag har inte provat att dricka mer. Att jag förlorar vikt är inget konstigt alls mtp att jag
Ja, Magnus, det gjorde jag kanske? Men jag tycker nog att Du har börjat slänga vedträn i den svalnade brasan igen? Det är synd tycker jag.
Hursomhelst, så nej, jag har inte provat att dricka mer. Att jag förlorar vikt är inget konstigt alls mtp att jag
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 22:26Du har rätt Sylvia, jag kanske inte skall reta honom mer. Väntar dock på en ursäkt fortfarande. Lär väl vänta förgäves.
På ung. motsvarande längd (men kanske inte samma ansträngningsnivå) så fick jag 2,6% förlust, och då drack jag bara före, mitten och e
Du har rätt Sylvia, jag kanske inte skall reta honom mer. Väntar dock på en ursäkt fortfarande. Lär väl vänta förgäves.
På ung. motsvarande längd (men kanske inte samma ansträngningsnivå) så fick jag 2,6% förlust, och då drack jag bara före, mitten och e
Quote from Catharina Brattlin on 19 April 2011, 22:36Att dricka varje timme är också att dricka regelbundet. 😉
Jag tror att man får prova sig fram vad som funkar bäst. Ju fler lopp man gör, desto mer erfaren blir man och vet vad som är bäst för en själv.
Drabbas man av vätskebrist värt namnet lär man mä
Att dricka varje timme är också att dricka regelbundet. 😉
Jag tror att man får prova sig fram vad som funkar bäst. Ju fler lopp man gör, desto mer erfaren blir man och vet vad som är bäst för en själv.
Drabbas man av vätskebrist värt namnet lär man mä
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 06:56Magnus H, jag har tidigare i tråden bemött dina felaktiga påståenden. Jag förstår att du inte har kapacitet att ta åt dig dem om jag så upprepar dem 1, 10, 100 eller ens tusen gånger så det tänker jag inte göra.
I det senaste inlägget där Magnus H påstå
Magnus H, jag har tidigare i tråden bemött dina felaktiga påståenden. Jag förstår att du inte har kapacitet att ta åt dig dem om jag så upprepar dem 1, 10, 100 eller ens tusen gånger så det tänker jag inte göra.
I det senaste inlägget där Magnus H påstå