Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVätskeförlust långpass
You need to log in to create posts and topics.

Christer, inget är perfekt. Nej, jag har inte glömt ditt efternamn, men såg ingen anledning att sprida det vidare, eftersom du själv valt att inte avslöja det. Det är mitt sätt att respektera andra människors integritet.

Varför valde du att ta bort det,

Intressant diskussion.

"Som sagt var, träna på med era minde hjärnor. forskningen har ännu inte visat att det är skadligt. Fråga era närmaste om de märker någon skillnad på er förr och nu."

Är det första osnygga jag hittar i tråden. Med det inte sagt at

Magnus H, om du alltså står för vad du säger även publikt så finns ju inte problemet där.

Så länge som du skriver kommenterar till mig så får du alltså helt enkelt acceptera att jag tilltalar dig med ditt namn. I alla andra sammanhang brukar det betrakta

Sylvia, det där kan också ses som en uppmaning till samtliga i den här tråden, inklusive mig själv, för en sak som är säker är att våra hjärnor krymper med stigande ålder.

Jag kommer faktiskt inte ihåg varför jag ändrade mitt efternamn - det var nog bara ett infall. Inget dramatiskt iaf. Jag tror inte det är några problem att hitta folk på internet iaf. Speciellt inte om man har lite ovanligare efternamn. Speciellt inte om

Må så vara Mikael, men nog adresserar Du inlägget till alla oss andra?

Iaf vad jag kan se?

Nej just det Sylvia, det inlägg du citerade var förstås svar till föregående talare. Nu ville jag bara avdramatisera det här med hjärnkrympning.

OK, och mtp att det var Du som tog upp hjärnkrympningsrisken först, Mikael, så förstår jag att Du ville avdramatisera det hela i ett senare skede. Eftersom risken för skrumphjärna är liten, om man återställer vätskebalansen efter passet.

Tror dock inte i

Ahh, man ska inte skriva svar mha mobiltelefonen.

Vad jag menade Sylvia var att mitt första inlägg om "era mindre hjärnor" var raljerarande och kanske inte riktigt snällt. Det erkänner jag.

Men samtidigt har jag ju också påtalat från början att det här

Även så kallade ärthjärnor?