Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 10:10Friidrottens hus är bara för klubbar.
Hur menar du att man ska komma in på Slottsskogsvallen? Det finns ingen information om det som jag kan hitta i alla fall.
Valhalla IP har stora stängsel runt.
Friidrottens hus är bara för klubbar.
Hur menar du att man ska komma in på Slottsskogsvallen? Det finns ingen information om det som jag kan hitta i alla fall.
Valhalla IP har stora stängsel runt.
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2011, 10:22Stockholms stadion är öppen om det inte är något evenemang och det är bara att gå in och springa...
Kristineberg är väl öppet tex.
I småstäder kan det kanske vara annorlunda. Tex Hedemora kostar det en hel del att hyra banan!Bosön som sagt (har dom höjt
Stockholms stadion är öppen om det inte är något evenemang och det är bara att gå in och springa...
Kristineberg är väl öppet tex.
I småstäder kan det kanske vara annorlunda. Tex Hedemora kostar det en hel del att hyra banan!
Bosön som sagt (har dom höjt
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 10:43I Stockholm: Sätrahallen är öppen för allmänheten mot avgift (gissningsvis runt 70:- ). Solnahallen lär också vara öppen. Huddingehallen är endast för klubbarna men om man kontaktar dem så tar de in gäster i samband med sina egna löppass.
När inlandsisen
I Stockholm: Sätrahallen är öppen för allmänheten mot avgift (gissningsvis runt 70:- ). Solnahallen lär också vara öppen. Huddingehallen är endast för klubbarna men om man kontaktar dem så tar de in gäster i samband med sina egna löppass.
När inlandsisen
Quote from Jonny Persson on 18 January 2011, 10:44Det trixiga med Sätrahallen är att det är relativt få och dåliga tider för allmänheten.
Det trixiga med Sätrahallen är att det är relativt få och dåliga tider för allmänheten.
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 10:45Ja, det är sant. Speciellt helgerna är nästan alltid röd-markerade.
Ja, det är sant. Speciellt helgerna är nästan alltid röd-markerade.
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2011, 10:49Ja, det var Sätrahallen jag tänkte på 🙂
Ja, det var Sätrahallen jag tänkte på 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 12:05Sollentunavallen är nästan alltid öppen. Sm-klass på banorna där
Sollentunavallen är nästan alltid öppen. Sm-klass på banorna där
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 20:32Men om man diskvalificerar alla fotbollsspelande 15-åringar, vad blir kvar då? En medelmåttlig wow-spelare? Det är otroligt svårt att definiera vad en medeltalang är, men om man skulle plocka hundra slumpmässiga kids och ge dem optimala förutsättningar tr
Men om man diskvalificerar alla fotbollsspelande 15-åringar, vad blir kvar då? En medelmåttlig wow-spelare? Det är otroligt svårt att definiera vad en medeltalang är, men om man skulle plocka hundra slumpmässiga kids och ge dem optimala förutsättningar tr
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 20:33Ahh, några cyklister blir kvar.
Ahh, några cyklister blir kvar.
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 09:10Det är stor skillnad på 11.0 o 11.5. Lite som mellan 32 och 35 på milen kanske
Det är stor skillnad på 11.0 o 11.5. Lite som mellan 32 och 35 på milen kanske