Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 09:35Nära. Enligt poängtabellerna, 31 och 33. (Om man nu anser att det är en rättvis måttståck.)
Nära. Enligt poängtabellerna, 31 och 33. (Om man nu anser att det är en rättvis måttståck.)
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 08:34Rasmus, Åby kan du träna på. Det är låst för att undvika vandalisering, men de som jobbar på kommunen sa att det helt okey att klättra över grinden och träna om man vill. Jag har gjort det i 6 år nu 🙂
T.o.m när MAIK tränar kan man köra sitt pass. Jag h
Rasmus, Åby kan du träna på. Det är låst för att undvika vandalisering, men de som jobbar på kommunen sa att det helt okey att klättra över grinden och träna om man vill. Jag har gjort det i 6 år nu 🙂
T.o.m när MAIK tränar kan man köra sitt pass. Jag h
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 11:54(doppelgepostet)
(doppelgepostet)
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 11:55Är det belyst på Åby, eller får man passa på under ljusa timmarna? Hur ser tex ut på fredagsförmiddagarna med upptagna banor?
Är det belyst på Åby, eller får man passa på under ljusa timmarna? Hur ser tex ut på fredagsförmiddagarna med upptagna banor?
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 13:28Nej, inte belyst. Bara MAIK som har nyckel och styr över belysning. Specifika program för olika dagar har jag ingen koll på. Normalt sett tränar ingen på vardagförmiddagar förutom i typ maj, juni då det är mycket skolidrottsdagar och nordea sommarskola i
Nej, inte belyst. Bara MAIK som har nyckel och styr över belysning. Specifika program för olika dagar har jag ingen koll på. Normalt sett tränar ingen på vardagförmiddagar förutom i typ maj, juni då det är mycket skolidrottsdagar och nordea sommarskola i
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 13:29Gött, vore kul att pröva bara. 🙂
Gött, vore kul att pröva bara. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 13:30Glöm inte att rapportera vad du får för tid på 100m. Gärna både i år, och 2018. 🙂
Glöm inte att rapportera vad du får för tid på 100m. Gärna både i år, och 2018. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 13:39Ha, undrar om jag kommer under 20 sek!
Ha, undrar om jag kommer under 20 sek!
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 18:00Sprang 100 m på 11,61 när jag var 17 utan någon specifik träning. Har bildsekvens på hela loppet där man ser hur dålig jag var att komma ur startblocken. Spelade basket på den tiden och eftersom jag var snabb så tyckte dom att jag skulle vara med i skolmä
Sprang 100 m på 11,61 när jag var 17 utan någon specifik träning. Har bildsekvens på hela loppet där man ser hur dålig jag var att komma ur startblocken. Spelade basket på den tiden och eftersom jag var snabb så tyckte dom att jag skulle vara med i skolmä