Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVarför blir det så mörkt?
You need to log in to create posts and topics.

Ojsan, min följer så gärna med på såväl promenader som jogging... tur det annars skulle vi nästan inte hinna ses vissa perioder! Dessutom är det bra för mina vänner är anti-joggare. PUST! Stackars dom!

Linda/Mimmi,

ni får väl "hota" med att ni kanske kan hitta någon trevlig träningspartner via funbeat?
Den där kartfunktionen borde kunna vara användbar. Bara man är på ungefär samma nivå så.

Ett annat alternativ är att påpeka hur sexigt det är med vält

Maria, jag ser allt vad du skriver 🙂

Douh!! 😀

Tja, nu menade jag ju inte att min stackars sambo (som tur är inte är med här ;)) inte tränar alls! Han älskar att simma och jag o han brukade göra det tillsammans förut, men eftersom han har träningssimmat i klubb förut ligger han så långt före både i fa

Ja det är verkligen två helt olika njutningar - ensam eller med andra. Om jag vill träna ett hårt pass så klarar jag inte det ensam. Men om jag bara ska springa långt och långsamt så är det ganska trevligt själv.

Är inte så mycket för att springa i grupp med F&S har ju sådana pass.
Annars brukar väl skidklubbar mm ha mycket löpträning på sensommar höst.

Nån som springer på morgonen? Då borde det ju vara lugnare med våldsmän och annat "löst" folk eller ?

/Jonas

Torbjörn, jag är precis tvärtom...ska jag löpa ett kvalitetspass som t ex backintervaller, gör jag det helst själv för att kunna fokusera. Långa och lugna långpass vill jag ha sällskap...för att kunna prata när det blir lite stiltje...

Njae Jonas! Jag har förvisso inte sett ngn statistik men jag tycker att faktumet att det skedde ett våldtäcktsförsök i parken utanför mitt jobb vid sjutiden på morgonen...

Huva, låter inte kul, skoj att gå till jobbet när man vet att det hänt så nära....:-(

Själv älskar jag attt träna pass tillsammans m andra på gymet men springer gör jag hellre själv i så fall. inbillar mig ändå att de andra i spåret hör mina flåsningar