Quote from Bjarne Lewin on 13 October 2007, 00:11Det var i ock för sig i en avlägsen del av parken men ändå! Och jag är ju så korkad att jag till och med kan springa omkring där mitt i natten, när jag jobbar natt altså! Jag fattar inte ens att vara rädd!
Det var i ock för sig i en avlägsen del av parken men ändå! Och jag är ju så korkad att jag till och med kan springa omkring där mitt i natten, när jag jobbar natt altså! Jag fattar inte ens att vara rädd!
Quote from Håkan Öhling on 13 October 2007, 00:34Som någon sa "alla pass som blir av är bra pass":-) Det gäller att hitta glädjen i alla träningspass.
Ibland kan jag köra riktigt hårt själv, men ska jag krama ur det där sista så gör jag det betydligt bättre med andra runt omkring.
Som någon sa "alla pass som blir av är bra pass":-) Det gäller att hitta glädjen i alla träningspass.
Ibland kan jag köra riktigt hårt själv, men ska jag krama ur det där sista så gör jag det betydligt bättre med andra runt omkring.
Quote from Funbeat user on 13 October 2007, 01:50I förrgår var jag ute och sprang i mörkret. Det var riktigt kul! jag hade en orienteringslampa på mig och det blåste och regnade smådroppar.. När det blåste mot mig och dropparna kom mot mig och de lystes upp såg det ut som om jag sprang i Starwars-hyperr
I förrgår var jag ute och sprang i mörkret. Det var riktigt kul! jag hade en orienteringslampa på mig och det blåste och regnade smådroppar.. När det blåste mot mig och dropparna kom mot mig och de lystes upp såg det ut som om jag sprang i Starwars-hyperr
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 08:30Massa bra tips, att ta med mannen är dock inte aktuellt, han cyklar flera mil om dagen och vi har barn, så vi måste liksom avlösa varandra när det är dax för kvälls aktivitet. Morgonen är inte heller ett alternativ för det är jag som lämnar på dagis. Det
Massa bra tips, att ta med mannen är dock inte aktuellt, han cyklar flera mil om dagen och vi har barn, så vi måste liksom avlösa varandra när det är dax för kvälls aktivitet. Morgonen är inte heller ett alternativ för det är jag som lämnar på dagis. Det
Quote from Lars Mörrby on 14 October 2007, 09:36Löpband är ganska annorlunda - man måste vänja sig. Känns "ostadigt" i början.
Men ett bra alternativ när det är kallt och halt. Har själv täänkt försöka köra en del löpband i vinter.Tänk på att du sätter ett par graders lutning för att kompensera avsak
Löpband är ganska annorlunda - man måste vänja sig. Känns "ostadigt" i början.
Men ett bra alternativ när det är kallt och halt. Har själv täänkt försöka köra en del löpband i vinter.
Tänk på att du sätter ett par graders lutning för att kompensera avsak
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 10:25Hej! Har missat en del av diskussionen i denna tråd, men såg iaf att några verkade rädda för överfall under träning på dygnets mörka timmar.
Hittade följande läsning på BRÅ:s hemsida (http://www.bra.se/extra/news/?module_instance=3&id=173)BRÅ har
Hej! Har missat en del av diskussionen i denna tråd, men såg iaf att några verkade rädda för överfall under träning på dygnets mörka timmar.
Hittade följande läsning på BRÅ:s hemsida (http://www.bra.se/extra/news/?module_instance=3&id=173)
BRÅ har
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 10:26Löpband kan kännas väldigt tråååkigt jämfört med att springa i naturen. Se till att du har nåt att lyssna på - glad musik eller kanske en cd-bok.
Löpband kan kännas väldigt tråååkigt jämfört med att springa i naturen. Se till att du har nåt att lyssna på - glad musik eller kanske en cd-bok.
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 11:37Per jo vill man slippa överfall är det nog snarare krogen och fester man ska undvika - men överfallsvåldtäkter är som du skriver just därför extra spännande, sensationella och skrämmande, och får oftast mkt uppmärksamhet, särskilt om de är av de råare sla
Per jo vill man slippa överfall är det nog snarare krogen och fester man ska undvika - men överfallsvåldtäkter är som du skriver just därför extra spännande, sensationella och skrämmande, och får oftast mkt uppmärksamhet, särskilt om de är av de råare sla
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 22:03Nej, jag kan nästan gissa mig till att risken inte är särskilt överhängande att något ska hända i spåret och egentligen så har jag aldrig heller trott att någon skulle ge sig på mig, jag tror att "rädslan" eller mera att definiera som ett obehag ligger i
Nej, jag kan nästan gissa mig till att risken inte är särskilt överhängande att något ska hända i spåret och egentligen så har jag aldrig heller trott att någon skulle ge sig på mig, jag tror att "rädslan" eller mera att definiera som ett obehag ligger i
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 08:27Visst finns det många härliga ljusa timmar på helgen!
Igår var jag ute i 15 km - superhärligt!!
Nu när det mörknar så fort på kvällarna får man köra tempopass vardagarna på slingan som har belysning och långpass på söndagförmiddagarna.Men se upp för jäg
Visst finns det många härliga ljusa timmar på helgen!
Igår var jag ute i 15 km - superhärligt!!
Nu när det mörknar så fort på kvällarna får man köra tempopass vardagarna på slingan som har belysning och långpass på söndagförmiddagarna.
Men se upp för jäg