Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 23:27Jag gjorde massor i organiserad form, men minst lika mycket oorganiserat. Några 12 h kom jag inte upp i, jag sov och gick i skolan också.
Jag gjorde massor i organiserad form, men minst lika mycket oorganiserat. Några 12 h kom jag inte upp i, jag sov och gick i skolan också.
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 23:30Jo, det de sysslar med på Knutpunkten hade jag inte tillåtit om det varit mina barn. Det hade blivit punktmarkering och pinsamma pappa direkt.
Situationen i Helsingborg är inte lysande och visst är det ett problem att många barn verkar sakna "sunda" frit
Jo, det de sysslar med på Knutpunkten hade jag inte tillåtit om det varit mina barn. Det hade blivit punktmarkering och pinsamma pappa direkt.
Situationen i Helsingborg är inte lysande och visst är det ett problem att många barn verkar sakna "sunda" frit
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 23:30Det är troligtvis bättre i mindre orter.
Det är troligtvis bättre i mindre orter.
Quote from ellen olsson on 28 January 2009, 23:30Jag överdrev lite grand. Några klubbar avverkade man ju även som liten pilt men min poäng var att vi var ute och idruttade i någon form under nästan all vår lediga tid.
Jag överdrev lite grand. Några klubbar avverkade man ju även som liten pilt men min poäng var att vi var ute och idruttade i någon form under nästan all vår lediga tid.
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 23:31Skämtar du David? Hela gatan utanför mitt hus är fullt av ungar varje kväll som använder den som fotbollsplan, och det oavsett väder. Alla vill bli ju bli en ny Zlatan. Förr kunde man överväga att låta bilen stå på uppfarten under natten. Det är inte att
Skämtar du David? Hela gatan utanför mitt hus är fullt av ungar varje kväll som använder den som fotbollsplan, och det oavsett väder. Alla vill bli ju bli en ny Zlatan. Förr kunde man överväga att låta bilen stå på uppfarten under natten. Det är inte att
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 23:32Jack, du kan få en sömnlös tid som tonårspappa.
Du behöver sova...
Jack, du kan få en sömnlös tid som tonårspappa.
Du behöver sova...
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 23:33Tror jag också David.
Fredrik. Ja, visst idrottade vi massor, men definitivt inte alla. Tänk efter hur många flickor som var med och spelade fotboll eller brännboll tex. Antagligen kommer du inte upp i hälften så många som antalet pojkar. Idag är det ock
Tror jag också David.
Fredrik. Ja, visst idrottade vi massor, men definitivt inte alla. Tänk efter hur många flickor som var med och spelade fotboll eller brännboll tex. Antagligen kommer du inte upp i hälften så många som antalet pojkar. Idag är det ock
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 23:33Tyvärr inte, Micke.
Tyvärr inte, Micke.
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 23:34Haha, det har du kanske rätt i David.
Haha, det har du kanske rätt i David.
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 23:37Jack, vi var ute och lekte, sparkade boll o annat bus även med tjejerna.
När vi kom upp i tonåren så var vi ute och lekte o annat bus med tjejerna.
Jack, vi var ute och lekte, sparkade boll o annat bus även med tjejerna.
När vi kom upp i tonåren så var vi ute och lekte o annat bus med tjejerna.