Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:03Sedan finns det sådana saker som teknik. Man tänker inte alltid på det, men teknik gör rätt mycket för löpning, och det kan ta flera år att utveckla. I det fallet hjälper så klart inte alternativ träning.
Sedan finns det sådana saker som teknik. Man tänker inte alltid på det, men teknik gör rätt mycket för löpning, och det kan ta flera år att utveckla. I det fallet hjälper så klart inte alternativ träning.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 23:07Mikael, tidsbrist? 😉
Mikael, tidsbrist? 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 23:32Det finns egentligen inget som heter tidsbrist. Alla har lika mycket tid och det är upp till en själv att planera aktiviteter man vill fylla tiden med. Den som klagar på tidsbrist har helt enkelt misslyckats med den uppgiften.
Det finns egentligen inget som heter tidsbrist. Alla har lika mycket tid och det är upp till en själv att planera aktiviteter man vill fylla tiden med. Den som klagar på tidsbrist har helt enkelt misslyckats med den uppgiften.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 23:36Du måste vara projektledare om du tror att du kan planera dig ur tidsbrist 😀
Du måste vara projektledare om du tror att du kan planera dig ur tidsbrist 😀
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 07:11Nej, projektledare är sämst på att planera. Men som jag sa så finns det egentligen ingenting som heter tidsbrist. Det enda man kan säga med någorlunda säkerhet i början på en vecka är hur lång tid den kommer att ta. Det är extremt osannolikt att jorden sk
Nej, projektledare är sämst på att planera. Men som jag sa så finns det egentligen ingenting som heter tidsbrist. Det enda man kan säga med någorlunda säkerhet i början på en vecka är hur lång tid den kommer att ta. Det är extremt osannolikt att jorden sk
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 09:50Här sitter en som bl.a. har jobbat som projektledare inom IT och aldrig har missat en leverans så jag håller inte med om att projektledare är dåliga på att planera.
Det är som med allt annat oavsett om det är löpning eller jobb. Man måste känna till sin
Här sitter en som bl.a. har jobbat som projektledare inom IT och aldrig har missat en leverans så jag håller inte med om att projektledare är dåliga på att planera.
Det är som med allt annat oavsett om det är löpning eller jobb. Man måste känna till sin
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 10:10Tillgänglig tid = tillräcklig tid!
Tillgänglig tid = tillräcklig tid!
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 14:11Och otillgänglig tid?
Och otillgänglig tid?
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:09Visst finns det något som heter tidsbrist. Det är när man måste prioritera bort saker man skulle vilja göra.
Visst finns det något som heter tidsbrist. Det är när man måste prioritera bort saker man skulle vilja göra.
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 08:58Följdfråga: Hur kan de som springer 5-7 dagar i veckan förbättra sig trots att de inte får återhämtning? Eller får de återhämtning trots att de springer om de tar det lite lugnare vissa dagar?
Jag vill ju kunna träna varje dag men fortf återhämta mig...
Följdfråga: Hur kan de som springer 5-7 dagar i veckan förbättra sig trots att de inte får återhämtning? Eller får de återhämtning trots att de springer om de tar det lite lugnare vissa dagar?
Jag vill ju kunna träna varje dag men fortf återhämta mig...