Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 18:41Om man då ska springa en mara hur långt är då ett långpass?
Om man då ska springa en mara hur långt är då ett långpass?
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 18:55Hallå där på sig Sonny....välkommen i gänget liksom...två svar i trådar är typ en superstart här på FunBeat...!?
Som asgammal samtalsterapeut ska jag svara dig..: "Vad tycker du själv...å varför"....hehe
Hallå där på sig Sonny....välkommen i gänget liksom...två svar i trådar är typ en superstart här på FunBeat...!?
Som asgammal samtalsterapeut ska jag svara dig..: "Vad tycker du själv...å varför"....hehe
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 19:18Ett klassiskt smurfpass (dvs med FK Studenterna) är 4*7km progressivt till tröskelfart med ca 5,5km upp å nedjogg. Totalt alltså 33.5km. Det är INTE ett långpass!
PS. Å så finns det de som springer korta långpass, hmm....
PS2. Å det är ingen vila mellan
Ett klassiskt smurfpass (dvs med FK Studenterna) är 4*7km progressivt till tröskelfart med ca 5,5km upp å nedjogg. Totalt alltså 33.5km. Det är INTE ett långpass!
PS. Å så finns det de som springer korta långpass, hmm....
PS2. Å det är ingen vila mellan
Quote from Hanna Boquist on 11 January 2010, 19:30För mig är 90 min omänskligt och 60 min långpass....
När jag var sprinter var allt när man var tvungen att springa i kurvan på löparbanan långpass. Dvs över 100m...
För mig är 90 min omänskligt och 60 min långpass....
När jag var sprinter var allt när man var tvungen att springa i kurvan på löparbanan långpass. Dvs över 100m...
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 22:15Jag kan gärna vara ute i 3-4 timmar på helgen men det är ju jag det...;)
Jag kutar i en riktning och tar busskortet med mig om det skiter sig, funkar fint.
Jag kan gärna vara ute i 3-4 timmar på helgen men det är ju jag det...;)
Jag kutar i en riktning och tar busskortet med mig om det skiter sig, funkar fint.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 22:33Manne. Du är bla-ha ;).
Rune ultra-Larsson tog bussen bort och sprang hem.
Eller åkte skidor.
15 - 20 mil.
Gör om det.;)Långpass är det när man så tycker. (t+)
Eller när kroppen tycker att den fått nog.Jesper Olsen som kutar jorden ner och upp - efter
Manne. Du är bla-ha ;).
Rune ultra-Larsson tog bussen bort och sprang hem.
Eller åkte skidor.
15 - 20 mil.
Gör om det.;)
Långpass är det när man så tycker. (t+)
Eller när kroppen tycker att den fått nog.
Jesper Olsen som kutar jorden ner och upp - efter
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 23:03Jamen prexis så är det!
Man ska bara vänja kroppen och knoppen sedan är det inga problem.Har man kutat 2 mil kan man kuta 2 mil till, när man väl är igenom barriären så får man en adrenalinkick och bara fortsätter och fortsätter, är man ovan så är det d
Jamen prexis så är det!
Man ska bara vänja kroppen och knoppen sedan är det inga problem.
Har man kutat 2 mil kan man kuta 2 mil till, när man väl är igenom barriären så får man en adrenalinkick och bara fortsätter och fortsätter, är man ovan så är det d
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 23:10Stackars Erik.
Han trodde att han nästan visste, men nu ..... (#)
Tänk så mycket bättre det blir när alla är klonade. (t+)
Nu är vi så besvärligt olika. :@
Stackars Erik.
Han trodde att han nästan visste, men nu ..... (#)
Tänk så mycket bättre det blir när alla är klonade. (t+)
Nu är vi så besvärligt olika. :@
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:03Danish Runner to complete Run from Norway to South Africa
What were you doing 20 months ago? Where were you? What have you achieved in that time?
Danish Ultra Runner, Jesper Olsen was in Nordkapp, Norway preparing to start his World Run 2 (www.worldrun
Danish Runner to complete Run from Norway to South Africa
What were you doing 20 months ago? Where were you? What have you achieved in that time?
Danish Ultra Runner, Jesper Olsen was in Nordkapp, Norway preparing to start his World Run 2 (www.worldrun
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:37Personligen har jag alltid tilltalats av tanken att springa långt. Någonstans i bakgrunden finns det en idealiserad bild av den forntida jägaren som löpte fram över stäppen 🙂
Tyvärr föddes jag med en kropp med mer anlag för sprint och har alltid haft d
Personligen har jag alltid tilltalats av tanken att springa långt. Någonstans i bakgrunden finns det en idealiserad bild av den forntida jägaren som löpte fram över stäppen 🙂
Tyvärr föddes jag med en kropp med mer anlag för sprint och har alltid haft d