Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 13:43Tog två resorb i en enlitersflaska. jag tyckte det blev alldeles för salt.
Tog två resorb i en enlitersflaska. jag tyckte det blev alldeles för salt.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 13:50Det smakar inte gott, men det funkar.. Jag brukade klämma i ungefär en kvart-halv citron/liter när jag använde hemlagat, det döljer saltsmaken en del iaf.
Det smakar inte gott, men det funkar.. Jag brukade klämma i ungefär en kvart-halv citron/liter när jag använde hemlagat, det döljer saltsmaken en del iaf.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:01Det blir frisk och god smak om man tar en skvätt av "Sodastream" koncentrat "Citron/lime"-smak.
Det blir frisk och god smak om man tar en skvätt av "Sodastream" koncentrat "Citron/lime"-smak.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:03körde tre resorb i flaskan på roslagsvåren...för min smak helt ok
(men det var bara i första flaskan, sedan fyllde jag vatten och sportdryck på 2 depostopp)
körde tre resorb i flaskan på roslagsvåren...för min smak helt ok
(men det var bara i första flaskan, sedan fyllde jag vatten och sportdryck på 2 depostopp)
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 14:18Kanske behöver en inväjninsperiod? Ska testa nåra droppar citron.
Kanske behöver en inväjninsperiod? Ska testa nåra droppar citron.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:49Kanske behöver en inväjninsperiod?
Ja, det behövde iaf jag. I början tyckte jag det smakade det riktigt illa men nu smakar det, tja inte gott men väldigt mycket bättre.
Tillägg: De finns i olika smaker men jag har bara testat apelsin. Tror även det finn
Kanske behöver en inväjninsperiod?
Ja, det behövde iaf jag. I början tyckte jag det smakade det riktigt illa men nu smakar det, tja inte gott men väldigt mycket bättre.
Tillägg: De finns i olika smaker men jag har bara testat apelsin. Tror även det finn
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 15:08Har aldrig testat resorb, men väl blandat min egen vätskeersättning enligt vårdguidens recept:
1 L vatten
0,5 tsk salt
6 tsk sockerGjorde underverk för intervallpassen där jag svettas som en gnu. Har aldrig lyckats ta upp tillräckligt med vatten under p
Har aldrig testat resorb, men väl blandat min egen vätskeersättning enligt vårdguidens recept:
1 L vatten
0,5 tsk salt
6 tsk socker
Gjorde underverk för intervallpassen där jag svettas som en gnu. Har aldrig lyckats ta upp tillräckligt med vatten under p
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 15:38Min favvo är Resorb hallon!
Min favvo är Resorb hallon!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 15:46Min favorit är Ramlösa.
Min favorit är Ramlösa.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 09:15Ramlösa med uttalet Rammlösa....inget annat vilket inte förvirrade Stockholmare fattar....och kom inte med stavnings vs uttalsregeler...för Ramlösa är en ort och uttalas på det vis som folket där säger... och jag är född och uuppväxt drickandes direkt frå
Ramlösa med uttalet Rammlösa....inget annat vilket inte förvirrade Stockholmare fattar....och kom inte med stavnings vs uttalsregeler...för Ramlösa är en ort och uttalas på det vis som folket där säger... och jag är född och uuppväxt drickandes direkt frå