Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 21:56Äh...ni tuggar för långsamt..;)
Det mesta går väl att käka när man cyklar...gäller ju bara att välja rätt ställe att käka det....
Äh...ni tuggar för långsamt..;)
Det mesta går väl att käka när man cyklar...gäller ju bara att välja rätt ställe att käka det....
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 21:57Hur gör du hemmagjord gel?
Mvh Janne
Hur gör du hemmagjord gel?
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 21:58Jag tycker de flesta godisvarianterna går bort vid mer intensiv träning, de är för smuliga helt enkelt. Därför föredrar jag enklare former av bars som inte ser ut som att de är framtagna i laboratorium när man läser innehållsförteckningen. Innehållsmässig
Jag tycker de flesta godisvarianterna går bort vid mer intensiv träning, de är för smuliga helt enkelt. Därför föredrar jag enklare former av bars som inte ser ut som att de är framtagna i laboratorium när man läser innehållsförteckningen. Innehållsmässig
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:07Jan: Jag blandar sirap, honung, mortlad koffeintablett och magnesium. En gnutta cola smak (som man har till soda streamern) och lite vatten för rätt viskositet. Jag håller fortfarande på och testar lite olika kombinationer.
Sen pytsar jag över det till
Jan: Jag blandar sirap, honung, mortlad koffeintablett och magnesium. En gnutta cola smak (som man har till soda streamern) och lite vatten för rätt viskositet. Jag håller fortfarande på och testar lite olika kombinationer.
Sen pytsar jag över det till
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:17F Jønsson :<<Därför föredrar jag enklare former av bars som inte ser ut som att de är framtagna i laboratorium <<
Jeg lager bars som koster meg 2-3 kroner stk.
Resept:
Valgfri mengde Frokostblanding
Valgfri mengde rosiner
2 spiseskje Melis / finmalt su
F Jønsson :<<Därför föredrar jag enklare former av bars som inte ser ut som att de är framtagna i laboratorium <<
Jeg lager bars som koster meg 2-3 kroner stk.
Resept:
Valgfri mengde Frokostblanding
Valgfri mengde rosiner
2 spiseskje Melis / finmalt su
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:26Tord: tack
Kanske kunde vara något att prova.
Angående bars så kör jag med stalles maktkakor. Nu när jag fått rätt på kladdighetsproblemen tycker jag att de funkar riktigt bra - men för varmt ska det inte bli...
Mvh Janne
Tord: tack
Kanske kunde vara något att prova.
Angående bars så kör jag med stalles maktkakor. Nu när jag fått rätt på kladdighetsproblemen tycker jag att de funkar riktigt bra - men för varmt ska det inte bli...
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:27Jag behöver nog en liten översättning av detta intressanta recept
Frokostblanding: Är det vad jag skulle kalla müsli? Jag har funderat på hur jag skulle kunna binda ihop det.
Rosiner är russin
Finmalt sukker måste vara florsocker.
2 Spiseskje Melis går
Jag behöver nog en liten översättning av detta intressanta recept
Frokostblanding: Är det vad jag skulle kalla müsli? Jag har funderat på hur jag skulle kunna binda ihop det.
Rosiner är russin
Finmalt sukker måste vara florsocker.
2 Spiseskje Melis går
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:35Det blir självklart utmärkta bars eftersom det är samma skit. Men jag känner att jag har lite annat att göra och köper mig gärna fri från den delen, det är inte så ofta det är aktuellt.
Det blir självklart utmärkta bars eftersom det är samma skit. Men jag känner att jag har lite annat att göra och köper mig gärna fri från den delen, det är inte så ofta det är aktuellt.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:412 Spiseskje Melis = 2 matskedar florsocker antar jag eftersom det står mellan /// där på samma rad. 🙂
2 Spiseskje Melis = 2 matskedar florsocker antar jag eftersom det står mellan /// där på samma rad. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:43Vanlig googling gjorde saken enkelt.
http://www.thesauruslex.se/ordlista/nosvmat.htm#M
Vanlig googling gjorde saken enkelt.
http://www.thesauruslex.se/ordlista/nosvmat.htm#M