Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVatten vs. sportdryck
You need to log in to create posts and topics.

Däremot går både Fredrik och jag bet på "Skal ikke i spitsen". Man bör inte äta dem ofta? De ska inte tillagas i ugnen/på spisen?

Naturligtvis är det så! Melis är ju omöjligt att gissa men spiseskje hade man ju kunnat knäcka om man inte fastnat i fel betoning. Dags att knyta sig tydligen. 🙂

Haha, just snygg avslutning. "Bör ej ätas"
Skämt åsido så är jag en enkel kvarn ifrån att

Senaste tiden har vi kalasat på diverse bars från det här märket http://www.naturalbalancefoods.co.uk/default.aspx , mest för att de råkade finnas på Ica här men de har humor och man fnissar när man läser på förpackningarna.

De smakar exakt som godiset m

Hehe, bör ej ätas ofta skrev jag i och för sig. 😉

Hei- hei. Er tilbake. Var det virklig så svårt. Frokostblanding= Musli. Melis er som Elin sier, florsokker. De skal IKKE stekes i ovn. Men de skal spises.

rosinene gjør at det blir en passe kladdig masse som kan formes til passe biter.

Tord : din

Tord: Varför har du i just magnesium? och vilket magnesium har du i?

Därför att magnesium är bra för kroppen och då inte bara för att förebygga kramp. det är många andra fördelar/funktioner som det är bra med magnesium.

"MAGNESIUM
Magnesium är förmodligen kroppens viktigaste mineral. Det aktiverar över 300 olika biokemisk

Var kan man få tag i magnesiumklorid och kaliumklorid som passar för att stoppa i sig?

Ok, det svarade på att magnesium är viktigt.

Men varför är det viktigt vid hög ansträngning?
Tord har det ju sin hemmagjorda gel som jag misstänker inte är hans fruskost/lunch/middag utan just att snabbt klämma i sig när pulsen är hög och många km är a

Var kan man få tag i magnesiumklorid och kaliumklorid som passar för att stoppa i sig?

På vilken ICA eller annan motsv mataffär som helst. Jag kör men "Friggs"

http://www.friggs.se/sv/VARA-PRODUKTER/Halsopreparat/Mineraler-/Magnesiumbrus-/

Vänligen