Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:52Däremot går både Fredrik och jag bet på "Skal ikke i spitsen". Man bör inte äta dem ofta? De ska inte tillagas i ugnen/på spisen?
Däremot går både Fredrik och jag bet på "Skal ikke i spitsen". Man bör inte äta dem ofta? De ska inte tillagas i ugnen/på spisen?
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:52Naturligtvis är det så! Melis är ju omöjligt att gissa men spiseskje hade man ju kunnat knäcka om man inte fastnat i fel betoning. Dags att knyta sig tydligen. 🙂
Haha, just snygg avslutning. "Bör ej ätas"
Skämt åsido så är jag en enkel kvarn ifrån att
Naturligtvis är det så! Melis är ju omöjligt att gissa men spiseskje hade man ju kunnat knäcka om man inte fastnat i fel betoning. Dags att knyta sig tydligen. 🙂
Haha, just snygg avslutning. "Bör ej ätas"
Skämt åsido så är jag en enkel kvarn ifrån att
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 23:00Senaste tiden har vi kalasat på diverse bars från det här märket http://www.naturalbalancefoods.co.uk/default.aspx , mest för att de råkade finnas på Ica här men de har humor och man fnissar när man läser på förpackningarna.
De smakar exakt som godiset m
Senaste tiden har vi kalasat på diverse bars från det här märket http://www.naturalbalancefoods.co.uk/default.aspx , mest för att de råkade finnas på Ica här men de har humor och man fnissar när man läser på förpackningarna.
De smakar exakt som godiset m
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 23:00Hehe, bör ej ätas ofta skrev jag i och för sig. 😉
Hehe, bör ej ätas ofta skrev jag i och för sig. 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 23:14Hei- hei. Er tilbake. Var det virklig så svårt. Frokostblanding= Musli. Melis er som Elin sier, florsokker. De skal IKKE stekes i ovn. Men de skal spises.
rosinene gjør at det blir en passe kladdig masse som kan formes til passe biter.
Tord : din
Hei- hei. Er tilbake. Var det virklig så svårt. Frokostblanding= Musli. Melis er som Elin sier, florsokker. De skal IKKE stekes i ovn. Men de skal spises.
rosinene gjør at det blir en passe kladdig masse som kan formes til passe biter.
Tord : din
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 07:22Tord: Varför har du i just magnesium? och vilket magnesium har du i?
Tord: Varför har du i just magnesium? och vilket magnesium har du i?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 08:22Därför att magnesium är bra för kroppen och då inte bara för att förebygga kramp. det är många andra fördelar/funktioner som det är bra med magnesium.
"MAGNESIUM
Magnesium är förmodligen kroppens viktigaste mineral. Det aktiverar över 300 olika biokemisk
Därför att magnesium är bra för kroppen och då inte bara för att förebygga kramp. det är många andra fördelar/funktioner som det är bra med magnesium.
"MAGNESIUM
Magnesium är förmodligen kroppens viktigaste mineral. Det aktiverar över 300 olika biokemisk
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 08:33Var kan man få tag i magnesiumklorid och kaliumklorid som passar för att stoppa i sig?
Var kan man få tag i magnesiumklorid och kaliumklorid som passar för att stoppa i sig?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 08:40Ok, det svarade på att magnesium är viktigt.
Men varför är det viktigt vid hög ansträngning?
Tord har det ju sin hemmagjorda gel som jag misstänker inte är hans fruskost/lunch/middag utan just att snabbt klämma i sig när pulsen är hög och många km är a
Ok, det svarade på att magnesium är viktigt.
Men varför är det viktigt vid hög ansträngning?
Tord har det ju sin hemmagjorda gel som jag misstänker inte är hans fruskost/lunch/middag utan just att snabbt klämma i sig när pulsen är hög och många km är a
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 09:08Var kan man få tag i magnesiumklorid och kaliumklorid som passar för att stoppa i sig?
På vilken ICA eller annan motsv mataffär som helst. Jag kör men "Friggs"
http://www.friggs.se/sv/VARA-PRODUKTER/Halsopreparat/Mineraler-/Magnesiumbrus-/
Vänligen
Var kan man få tag i magnesiumklorid och kaliumklorid som passar för att stoppa i sig?
På vilken ICA eller annan motsv mataffär som helst. Jag kör men "Friggs"
http://www.friggs.se/sv/VARA-PRODUKTER/Halsopreparat/Mineraler-/Magnesiumbrus-/
Vänligen