Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 8 - för oss pratglada 😉
You need to log in to create posts and topics.

Jo, men jag har ju kört ki box i nästan två månader nu... Så det känns som om den perioden borde vara över =P Men det var riktigt tungt och jag inser också att det inte var förra veckan jag var utan att det gått 14 dagar... Men jag gymmar ju musklerna ock

Jag fick en besöks tid hos henne i morrn. För jag sa i telefon att jag ville bli helt sjukskriven. Just nu känns det så illa.

Stackare =( Men vi får se vad som händer i morgon och är det så att du behöver heltidssjukskrivas så ska du ju självklart göra det också! Du KOMMER att bli bra igen, men tyvärr så kan det nog ta lite tid =(

Jag kom iväg till simhallen iaf. Men jag simmade inte, vi plaskade i barnpoolen istället jag och mamma. Gjorde lite rörelser och så. Så länge vi tar oss iväg så är det bra.

EDIT:
Jag har blivit lite kär... I dessa http://www.apple.com/se/ipod/nike/gear.

Är nu helt sjukskriven till den 3:e mars. Efter det går jag på halv sjukskrivningen igen till den 8:e april.
Jag kommer inte få gå tillbaka till fritids. 🙁

Bakar bröd just nu...luktar himmelskt, blir så hungrig!!

Vad tråkit Marie A, jag hade fått för mig att du trivdes där!

Ta nu väl hand om dig!

Kram Evely

Jo jag trivdes väldigt bra, men det är inte bra för barnen med att jag inte är där jämt och så, blir oroligt för dem.
Men nu är jag heltsjukskriven ett tag, och sedan halvt igen, och då blir jag placerad på slottet igen, som är en dagaktivitet för arbetsl

Knepig vecka det här. Har bara kommit upp i 19% än så länge. Har fått migrän var enda dag och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till just nu 🙁 Funderar på att sänka mitt mål eller hoppas på det bästa.

Marie: Vad ska ni titta på för hund???