Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 8 - för oss pratglada 😉
You need to log in to create posts and topics.

Det är en fyrvägskorsning som heter Saba och är landseer, groenendael, springer spaniel och border collie.
Finns bilder på henne här: http://217.208.1.177/maloki/djuren/zaba/
Det ligger på våran egna webserver så det är inte alltid tillgängligt, men borde

Vad fin hon ser ut. Hur gammal är hon?

6månader.
Jag är helt kär. 😀 Trotts att jag låg och storgrät tidigare idag för att jag inte ska få jobba med fritidsbarnen nå mer så har jag haft en underbar kväll efter att vi bestämde att jag skulle få åka och titta på hunden på fredag. Eller ja det ha

Marie, hoppas det att ni kan köpa henne. En trogen hund gör det mycket lättare att stå ut med värk och andra "krämpor".Har själv en tollare och han gör så att jag kommer ut i skog och mark, vilket jag annars aldrig skulle gjort.

Jag har redan en hund, men vi har haft henne i 8år. Hon är inte gammal i sig så, men hon är ju ingen valp heller, och jag behöver nåt nytt i mitt liv just nu tror jag. Snart är webservern uppe igen, om någon har försökt att titta på henne nu på morgonen.

Marie: Sitter och försöker komma på nåt bra att säga till dig, fast jag kan bara inte formulera mig. Har börjat hur många gånger som helst.. I stället får jag väl sända dig en tanke och en bautakram! Hoppas du blir bättre!

Marie: vad fin hon var! Ser jättesnäll ut. Jag har alltid velat ha en lite större hund. Just nu har jag en blandning mellan pappillon och yorkshireterrier och ev något tredje för han är lite större. Nu tror väl ni att jag är ute och fjuttar runt med honom

Vilken hund som helst kan bli van vid skog och mark, och riktiga promenader. 🙂 Mammas lilla Mellan Pincher, är helt galen! 😀 blir i perfect trim när hon får springa i skogen, tar musklerna på ett fint sätt, så hon har fått cert på två utställningar av t

Oj det var bra gjort! Tror inte min lilla gott och blandatpåse får vara med på en utställning... Men han är fin ändå 🙂

Finaste hunden (inom rasen så klart) i Sverige just nu. 🙂
Men iväg till stallet kanske, promenera den hunden jag har nu, och titta på schäfrarna där. 🙂
Om det inte blir Saba så ska vi se om jag kan få ta en på foder därifrån. Också fin avel på dem. Det