Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 8 - för oss pratglada 😉
You need to log in to create posts and topics.

Ojoj, verkar som om folk börjar ramla in i mål.. Själv har jag långt kvar, men det är ju oceaner med tid kvar också 😉 Ska snart i väg och se om det är mindre jättetråkigt att vandra runt i gymmet idag, sist var det pest, men jag var nog för trött för att

Nu ska jag snart ta och vandra ut i snön, för nu snöar det även här i Örebro, och ta mig bort till träningen. Idag blir det lite av varje, styrka och core och om andan faller på har jag lovat att jag ska försöka ta mig 5 km på ett löpband också, men det f

Jag vill berätta vad som hände mig igår! Gå in på min blogg och läs vad det var! Helt otroligt!

Usch vilken vecka. Hade tänkt gå ut lite lugnt i början pga mitt ben. Igår var jag och köpte nya träningsskor som var hur bra som helst, jag längtade att få sätta på mig dem. När jag kom hem sökte jag runt lite på internet och läste då om benhinneinflamma

Usch, vad tråkigt Marie!

Jag fick oväntad motion och kommer alltså att komma i mål.
Jag fastnade i Malmö igår kväll (tåg och busstrafik inställd och vägarna omöjliga att ta sig fram på). Och i morse när vi vaknade var det fortfarande igensnöat och alla s

Jag tycker inte jag har tränat så mycket den här veckan. Men på något sätt har jag lyckats komma upp till 500 minuter. Så nu är det bara 150 kvar 🙂

Har i kväll styrketränat ordentligt för första gången på drygt en månad. Det gick över förväntan, riktigt skönt att känna musklerna plågas. Efteråt blev det pizza...;)

Tror nog att jag kommer nå mitt mål, det är ju några dagar kvar att fylla med träning.

Struntade totalt i styrketräningen idag, inte ett dugg motiverad. Lyckades fixa mig ett rejält skoskav på hälen efter 8,7 km på löpbandet i stället, andra skor nästa gång... Har 45 minuter kvar till mitt mål, vilket jag antagligen kommer att nå imorgon...

Hur gick det med brödet elin?

Bakade efter nåt recept jag hittade på arla.se, hurtbulle heter brödet. Det är supergott, lite hasselnötter och russin i. Kanske egentligen är i det sötaste laget, men det gör mig inte så mycket... Ska prova det där brödet ni pratade om här nästa gång det