Quote from Jonny Persson on 15 May 2012, 13:41Hur många mil i veckan tränar ni med era VFF när dom håller så bra? 5, 10, 15?
Hur många mil i veckan tränar ni med era VFF när dom håller så bra? 5, 10, 15?
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 14:25Ja men Mackan. 500 meter/gång är långt i Vibramskor.
Skor bör väl slitas beroende på hur snällt man springer.
Tåskor skulle nog hålla 200 mil för mig.
Vanliga sköna härliga löparskor håller 600 mil.
Kostar dessutom hälften mot korvskinnsskor.Macka
Ja men Mackan. 500 meter/gång är långt i Vibramskor.
Skor bör väl slitas beroende på hur snällt man springer.
Tåskor skulle nog hålla 200 mil för mig.
Vanliga sköna härliga löparskor håller 600 mil.
Kostar dessutom hälften mot korvskinnsskor.
Macka
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 14:34@Anki Jansen: Du bör nog titta på den här informationsfilmen också...
http://www.youtube.com/watch?v=NPdb7ZDJKS4
@Anki Jansen: Du bör nog titta på den här informationsfilmen också...
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2012, 14:55K-G: Du, om någon, borde väl veta att bra inte behöver betyda snabbt inom löpning?!
Det finns ju så många andra sidor inom löpning än att vinna tävlingar. Tror inte jag behöver lista dom?!
K-G: Du, om någon, borde väl veta att bra inte behöver betyda snabbt inom löpning?!
Det finns ju så många andra sidor inom löpning än att vinna tävlingar. Tror inte jag behöver lista dom?!
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 15:01Tack Christer.
Men varför måste Vibram LJUGA sig till PENGAR.
De borde ta mig fan ha en smäll på käften.
Ursäkta språket.
Tack Christer.
Men varför måste Vibram LJUGA sig till PENGAR.
De borde ta mig fan ha en smäll på käften.
Ursäkta språket.
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2012, 15:07Att diskutera kapitalismens för- och nackdelar är nog lite OT ... men dom tar väl ut så mycket dom kan för att maximera vinsten, det är ju inget välgörenhetsföretag?!
Att diskutera kapitalismens för- och nackdelar är nog lite OT ... men dom tar väl ut så mycket dom kan för att maximera vinsten, det är ju inget välgörenhetsföretag?!
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 15:23OK Christer. Men varför lura de som köper deras skor.
Dessutom tar de ut humanare priser i USA, men där har de inga inpiskare.
OK Christer. Men varför lura de som köper deras skor.
Dessutom tar de ut humanare priser i USA, men där har de inga inpiskare.
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2012, 16:11Vad menar du att dom luras med? (OBS jag har inga Vibram och tycker varken för eller emot) jag bara undrar!
Vad menar du att dom luras med? (OBS jag har inga Vibram och tycker varken för eller emot) jag bara undrar!
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 16:18Repetition:
http://www.youtube.com/watch?v=NPdb7ZDJKS4
Repetition:
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2012, 16:22Om det där var ett svar på min fråga så var det inget svar. Vibram är inte inblandad i den där videon på annat sätt än att några skojar om dom och andra barfotaskor och trenden i allmänhet...
Hade du nåt svar på min fråga?
Om det där var ett svar på min fråga så var det inget svar. Vibram är inte inblandad i den där videon på annat sätt än att några skojar om dom och andra barfotaskor och trenden i allmänhet...
Hade du nåt svar på min fråga?