Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:19Precis Tobias 🙂 Det är en väldigt intresant tanke... Jag tror att jag har väldigt bra tid för min vikt osv. jag springer milen på 50 idag med 110 kg... det tycker jag är bra
Precis Tobias 🙂 Det är en väldigt intresant tanke... Jag tror att jag har väldigt bra tid för min vikt osv. jag springer milen på 50 idag med 110 kg... det tycker jag är bra
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:21Gör man tillräckligt många klasser så är alla vinnare i sin egen klass.
Lös licens och tävla så ser man i resultatlistan hur bra man är i startfältet.
Gör man tillräckligt många klasser så är alla vinnare i sin egen klass.
Lös licens och tävla så ser man i resultatlistan hur bra man är i startfältet.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:22vad menar du med köpa licens och se startlistan??
vad menar du med köpa licens och se startlistan??
Quote from Jonny Persson on 7 June 2011, 10:23Självklart är inte alla som jag. Det vore en tråkig värld. Jag säger bara min åsikt och hoppas det är ok även om jag inte håller med dig.
Jag håller annars med Micke. Testa att anordna en löpartävling med viktklasser och se om det finns intresse.
Självklart är inte alla som jag. Det vore en tråkig värld. Jag säger bara min åsikt och hoppas det är ok även om jag inte håller med dig.
Jag håller annars med Micke. Testa att anordna en löpartävling med viktklasser och se om det finns intresse.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:26Ja?
Ska du tävla så ska du väl ha licens/medlemsskap i en Friidrottsklubb och ställa upp i tävlingsklasserna?
Sedan kommer en resultatlista med din placering o ev. tid i startfältet.
Ja?
Ska du tävla så ska du väl ha licens/medlemsskap i en Friidrottsklubb och ställa upp i tävlingsklasserna?
Sedan kommer en resultatlista med din placering o ev. tid i startfältet.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:27SJälvklart respekterar jag dina svar och åsikter 🙂 Bara för jag tycker motsats så är ju inte dina åsikter sämmre värda fördet...
SJälvklart respekterar jag dina svar och åsikter 🙂 Bara för jag tycker motsats så är ju inte dina åsikter sämmre värda fördet...
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:28Menar du David att vikten står i licensen?? så jag kan plocka ur dom som väger runt 110 kg i resultatlistan och kolla hur man liger till??
Menar du David att vikten står i licensen?? så jag kan plocka ur dom som väger runt 110 kg i resultatlistan och kolla hur man liger till??
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:29@ Mickael ja det kanske nått man skall testa på i framtiden när tid finnes 🙂
@ Mickael ja det kanske nått man skall testa på i framtiden när tid finnes 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:33Nope, men du kommer snabbt på ifall det är 60 meter eller maran som är lämpligast i tävlingklasserna med dina förutsättningar.
I cykel finns inte några viktklasser och där lär man sig också vad som är lämligast att satsa på, med tanke på ens förutsättnin
Nope, men du kommer snabbt på ifall det är 60 meter eller maran som är lämpligast i tävlingklasserna med dina förutsättningar.
I cykel finns inte några viktklasser och där lär man sig också vad som är lämligast att satsa på, med tanke på ens förutsättnin
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:39Jag har så svårt att förstå det här behovet av att hela tiden jämföra sig med andra. Räcker det inte med att göra något bara för att det är roligt och för att man mår bra av det? För ärligt, vad spelar det för roll hur snabbt man springer? Går jorden unde
Jag har så svårt att förstå det här behovet av att hela tiden jämföra sig med andra. Räcker det inte med att göra något bara för att det är roligt och för att man mår bra av det? För ärligt, vad spelar det för roll hur snabbt man springer? Går jorden unde