Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 14:52Nu var ju inte de jag länkade till de rejsigaste hybriderna precis, utan sådana som hade hyfsat pris.
Nu var ju inte de jag länkade till de rejsigaste hybriderna precis, utan sådana som hade hyfsat pris.
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 14:54Fast då kan du nu hitta några med bra geometri som matchar en CX.
Fast då kan du nu hitta några med bra geometri som matchar en CX.
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 15:00Så, om Matilda köper en räser eller cx för 7 000 kr eller billigare kommer ingen nämna något om dess dåliga kvalitet och undermåliga komponenter?
Så, om Matilda köper en räser eller cx för 7 000 kr eller billigare kommer ingen nämna något om dess dåliga kvalitet och undermåliga komponenter?
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 15:03Det har du redan gjort, nu.
Det har du redan gjort, nu.
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 15:11Matilda! Jag kör själv Cyclocross, och gör det året runt. Använder hojen på skogs stigar, på snö&is under vintern, samt på de årliga motionsloppen på asfalt, under sommar halvåret. Så jag både tränar, och pendlar med den.
Du har inte möjlighet att låna e
Matilda! Jag kör själv Cyclocross, och gör det året runt. Använder hojen på skogs stigar, på snö&is under vintern, samt på de årliga motionsloppen på asfalt, under sommar halvåret. Så jag både tränar, och pendlar med den.
Du har inte möjlighet att låna e
Quote from ellen olsson on 16 July 2012, 15:17En tusing dyrare men den går att uppgradera och köra med under många år:
http://shop4cross.de/custom-bikes/ridley-x-bow-2012-tiagra.html
En tusing dyrare men den går att uppgradera och köra med under många år:
http://shop4cross.de/custom-bikes/ridley-x-bow-2012-tiagra.html
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 19:30Min första cykel jag köpte var en hybrid Nishiki Ultra UTAN dämpare såklart. Den skulle jag ha för att pendla med. Efter ett tag började jag även att träna med den och köra lite kortare lopp runt 10 mil.
Nu två-tre år senare har jag köpt min första racer
Min första cykel jag köpte var en hybrid Nishiki Ultra UTAN dämpare såklart. Den skulle jag ha för att pendla med. Efter ett tag började jag även att träna med den och köra lite kortare lopp runt 10 mil.
Nu två-tre år senare har jag köpt min första racer
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 06:24En "risk" med hybrid är att träningen inte blir rolig...
Jag pendlar (8 km enkel väg) och började med hybrid. (Köpte sen en billig räcer till Tri.) Jag blev aldrig vän med rakt styre på hybriden, så jag köpte senare en CX, enbart för vardagsscylingen. De
En "risk" med hybrid är att träningen inte blir rolig...
Jag pendlar (8 km enkel väg) och började med hybrid. (Köpte sen en billig räcer till Tri.) Jag blev aldrig vän med rakt styre på hybriden, så jag köpte senare en CX, enbart för vardagsscylingen. De
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:11Jag tycker att det finns bra användningsområden för en hybrid andra inte, vi kan lämna det där.
Men som många varit och snuddat vid är att en hybrid inte har så mycket att göra med cykelsport.
Man kan träna på den (det händer att jag gör det) men går man
Jag tycker att det finns bra användningsområden för en hybrid andra inte, vi kan lämna det där.
Men som många varit och snuddat vid är att en hybrid inte har så mycket att göra med cykelsport.
Man kan träna på den (det händer att jag gör det) men går man
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:37Kapar tråden lite:-)
Min käre far är lite sugen på att börja cykla och ska uppdatera sig från sin 5-växlade crescent från början av 80-talet.Nu låter det ju som om han ska ha en Cyklocross och kanske inte en Racer? Visserligen har han den nog inte så my
Kapar tråden lite:-)
Min käre far är lite sugen på att börja cykla och ska uppdatera sig från sin 5-växlade crescent från början av 80-talet.
Nu låter det ju som om han ska ha en Cyklocross och kanske inte en Racer? Visserligen har han den nog inte så my