Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 12:02"Jag springer lika mycket som jag cyklar och springer även på höger sida, vilket jag upplever att de flesta gör i Nackareservatet i Sthlm."
Ah, korkade jag; jag glömde bort att det var Nackareservatet i Sthlm som var normsättare.
"Jag springer lika mycket som jag cyklar och springer även på höger sida, vilket jag upplever att de flesta gör i Nackareservatet i Sthlm."
Ah, korkade jag; jag glömde bort att det var Nackareservatet i Sthlm som var normsättare.
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 14:42Flytta till norrland, här möter man aldrig någon!
Flytta till norrland, här möter man aldrig någon!
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 15:33+1 på Leif. Antal personer skådade på två av Umeås bästa 10 km-spår under en period av flera år (springer något av spåren 2-3ggr/vecka): 3.
+1 på Leif. Antal personer skådade på två av Umeås bästa 10 km-spår under en period av flera år (springer något av spåren 2-3ggr/vecka): 3.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 07:56Tur att det finns bra lysen nu för tiden så vi sthlmare även kan få en träningsrunda utan att trängas.
Min lördagsem. i sol var klart ett misstag!Nu har jag aldrig upplevt att det är ett problem som mtb åkare att möta löpare, promenerare hundägare eller
Tur att det finns bra lysen nu för tiden så vi sthlmare även kan få en träningsrunda utan att trängas.
Min lördagsem. i sol var klart ett misstag!
Nu har jag aldrig upplevt att det är ett problem som mtb åkare att möta löpare, promenerare hundägare eller
Quote from Camilla Höög on 2 July 2012, 09:09Att isolera sig från omvärlden mha hög musik och tättslutande lurar är ett otyg.
Jag kör själv med musik ibland men har då Koss PortaPro som inte sluter tätt för 5 öre så jag hör vad som händer runt omkring mig.Okvädningsorden är nog mest för att de bli
Att isolera sig från omvärlden mha hög musik och tättslutande lurar är ett otyg.
Jag kör själv med musik ibland men har då Koss PortaPro som inte sluter tätt för 5 öre så jag hör vad som händer runt omkring mig.
Okvädningsorden är nog mest för att de bli
Quote from Marléne Lönnqvist on 2 July 2012, 09:30Jag kör alltid vänstertrafik när jag är till fots om det på samma ställe kan dyka upp fordon. Vill inte ha dem bak i ryggen. Bättre vi ser varandra och kan väja lätt åt var sitt håll, jag åt vänster. Lättare för mig till fots att studsa ut i grönskan än f
Jag kör alltid vänstertrafik när jag är till fots om det på samma ställe kan dyka upp fordon. Vill inte ha dem bak i ryggen. Bättre vi ser varandra och kan väja lätt åt var sitt håll, jag åt vänster. Lättare för mig till fots att studsa ut i grönskan än f
Quote from Camilla Höög on 2 July 2012, 13:34Om man som löpare är snabbare än cyklisterna så är det ju alldeles utmärkt att använda vänstertrafik. Det blir aldrig tal om någon omkörning eftersom löpare och cyklist befinner sig på olika sidor av GC-banan.
Om man som löpare är snabbare än cyklisterna så är det ju alldeles utmärkt att använda vänstertrafik. Det blir aldrig tal om någon omkörning eftersom löpare och cyklist befinner sig på olika sidor av GC-banan.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 14:06I ett chicken-race vinner inte den "envisaste." En bra metod är att hålla upp underarmarna så att de bildar denna form: X, och öka farten.
I ett chicken-race vinner inte den "envisaste." En bra metod är att hålla upp underarmarna så att de bildar denna form: X, och öka farten.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 18:41Det är väl ordet bilväg som är fel? det är en landsväg eller stadsgata där biltrafik är tillåten, men från början byggd för alla sorters trafik? Från början både för gående, oxvagnar, ryttare, skottkärror och olika hästdragna anordningar? Sedermera även f
Det är väl ordet bilväg som är fel? det är en landsväg eller stadsgata där biltrafik är tillåten, men från början byggd för alla sorters trafik? Från början både för gående, oxvagnar, ryttare, skottkärror och olika hästdragna anordningar? Sedermera även f
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 19:44Trottoarer har ju funnits ganska länge. Åtminstone ett par-tre tusen år eller så.
Trottoarer har ju funnits ganska länge. Åtminstone ett par-tre tusen år eller så.