Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 09:14Jag vet inte vad det finns för regler på olika ställen. Där jag brukar springa så finns det ett spårsystem, där cyklar inte är välkomna, det finns vandrings och cykelleder och det finns ett spår för mtb-folket som man uppmanas se upp med när man korsar. M
Jag vet inte vad det finns för regler på olika ställen. Där jag brukar springa så finns det ett spårsystem, där cyklar inte är välkomna, det finns vandrings och cykelleder och det finns ett spår för mtb-folket som man uppmanas se upp med när man korsar. M
Quote from Jonny Persson on 5 July 2012, 09:18Jag tänkte på TS ursprungliga inlägg och gjorde ett försök till att vara fullständigt on-topic.
"En liten händelse på en promenad/löparspår i Nackareservatet."
Om det är promenad/löparspår som är till för de som rör sig till fots vill jag inte möta cykl
Jag tänkte på TS ursprungliga inlägg och gjorde ett försök till att vara fullständigt on-topic.
"En liten händelse på en promenad/löparspår i Nackareservatet."
Om det är promenad/löparspår som är till för de som rör sig till fots vill jag inte möta cykl
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 09:48Ja jag håller med 🙂
Jag reagerade också när jag först läste, för det jag tänker på när det står löpspår det är ställen där det inte brukar vara tillåtet att cykla, eller iaf väldigt sällan ÄR någon som cyklar. Problemen brukar snarare handla om när ma
Ja jag håller med 🙂
Jag reagerade också när jag först läste, för det jag tänker på när det står löpspår det är ställen där det inte brukar vara tillåtet att cykla, eller iaf väldigt sällan ÄR någon som cyklar. Problemen brukar snarare handla om när ma
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 13:02Jag undviker det, men det händer att jag lånar löpspår för att transportera mig. Men då är det helt på de till fots villkor, lägre fart, vid möte/omkörning promenadfart och stor hänsyn, särskilt om det sticker ut sladdar ur öronen. Jag har inte märkt någr
Jag undviker det, men det händer att jag lånar löpspår för att transportera mig. Men då är det helt på de till fots villkor, lägre fart, vid möte/omkörning promenadfart och stor hänsyn, särskilt om det sticker ut sladdar ur öronen. Jag har inte märkt någr
Quote from Jonny Persson on 5 July 2012, 13:15Fredrik: Precis så! Hamnar man där så ska farten vara så låg att det blir till ett icke-problem.
Fredrik: Precis så! Hamnar man där så ska farten vara så låg att det blir till ett icke-problem.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 21:11Ska försöka förtydliga, Nackareservatet är ett stort friluftsområde i stockholm och Nacka komun som rymmer både golfbana badsjöar eljusspår samt en massa vägar och stigar, bla. ligger Hellasgården här som borde vara hyfsat känd utom Stockholm, bla för sin
Ska försöka förtydliga, Nackareservatet är ett stort friluftsområde i stockholm och Nacka komun som rymmer både golfbana badsjöar eljusspår samt en massa vägar och stigar, bla. ligger Hellasgården här som borde vara hyfsat känd utom Stockholm, bla för sin
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 12:57Fantastiskt rolig tråd!!
Fantastiskt rolig tråd!!
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 07:59Följ spåret! http://www.dailymail.co.uk/news/article-2175438/Harry-Drain-Teenage-jogger-killed-train-Tinwell-Rutland-listening-music-headphones.html
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 09:47Som cyklist håller jag höger på bilväg, gång/cykelväg, av den anledningen att man kan köra om mig på vänster sida om mig.
Som löpare på bilväg håller jag vänster. Jag möter trafiken.
Som löpare på gångväg håller jag höger. Då kan cyklister köra om på väns
Som cyklist håller jag höger på bilväg, gång/cykelväg, av den anledningen att man kan köra om mig på vänster sida om mig.
Som löpare på bilväg håller jag vänster. Jag möter trafiken.
Som löpare på gångväg håller jag höger. Då kan cyklister köra om på väns
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 09:54Ja, Harry log säkert hela vägen till Sankte Per.
Ja, Harry log säkert hela vägen till Sankte Per.