Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 23:23Kul, många it människor. Det är väl därför vi gillar det här sidan så mycket...
Jag är automations ingenjör men med grundutbildning innom it. Sysslar ju egentligen inte med programmering men lyckas ofta få inklämmt lite sådant på diverse jobb, för att ja
Kul, många it människor. Det är väl därför vi gillar det här sidan så mycket...
Jag är automations ingenjör men med grundutbildning innom it. Sysslar ju egentligen inte med programmering men lyckas ofta få inklämmt lite sådant på diverse jobb, för att ja
Quote from Catharina Brattlin on 25 June 2008, 23:24Jag är apselut ingen IT-människa...men jag gillar denna sidan ändå! 🙂
Jag är apselut ingen IT-människa...men jag gillar denna sidan ändå! 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 25 June 2008, 23:26Alla är vi olika och tur är nog det 🙂
Alla är vi olika och tur är nog det 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 23:47Men, lite långt från ursprungstråden.
Ingen som kör efter konceptet "Dubbla pass varannan dag"?
http://www.marathon.se/news/article.cfm?ThemeId=323Själv kan jag inte riktigt med det för de dagarna blir väldigt fokuserade på träning antar jag? Iaf jag s
Men, lite långt från ursprungstråden.
Ingen som kör efter konceptet "Dubbla pass varannan dag"?
http://www.marathon.se/news/article.cfm?ThemeId=323
Själv kan jag inte riktigt med det för de dagarna blir väldigt fokuserade på träning antar jag? Iaf jag s
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 10:11Även en IT-människa till här så vi kan nog döda den myten =) Bland programmerarna på jobb finns det faktiskt en del där motionärs människor, bland annat två ultralöpare. Mycket att prata om på lunchen =)
Även en IT-människa till här så vi kan nog döda den myten =) Bland programmerarna på jobb finns det faktiskt en del där motionärs människor, bland annat två ultralöpare. Mycket att prata om på lunchen =)
Quote from Galderma Fritidsförening on 26 June 2008, 10:33Bra, då förklarar vi härmed den myten död.
Vi kanske skulle satsa på Mythbusters 😉
Bra, då förklarar vi härmed den myten död.
Vi kanske skulle satsa på Mythbusters 😉
Quote from Catharina Brattlin on 26 June 2008, 10:38Det finns redan en Mytdödargrupp här på FB. 😉
Det finns redan en Mytdödargrupp här på FB. 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 10:40hur många är lärare här då?? bara för att se om min grupp är representerad.
hur många är lärare här då?? bara för att se om min grupp är representerad.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 10:42Här är en lärare 😉
Här är en lärare 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 11:02Jobbar med IT sedan 34 år tillbaka.
Beträffande hårt arbete förr i tiden så var min morfar småbrukare och skogsarbetare i Svappavaara. Han blev 74 och skulle troligen skrattat på sig om någon hade oroat sig för 1 timmes träning om dagen. 😀
Min mor har
Jobbar med IT sedan 34 år tillbaka.
Beträffande hårt arbete förr i tiden så var min morfar småbrukare och skogsarbetare i Svappavaara. Han blev 74 och skulle troligen skrattat på sig om någon hade oroat sig för 1 timmes träning om dagen. 😀
Min mor har